Horizon of Holland

lijkt mij sterk dat een product zonder de officiele product video nu al uitverkocht is. voor hetzelfde geld is die zondet china film wel een tegenvaller..

Mooi ding! Op previeuw filmpje is dat 1 van 3 Waaiers of is dit hem helemaal

Want om nu in 20 Seconden eventjes 150 euro de lucht in te jagen vind ik wel aan de prijzige kant

Lijkt me sterk dat deze al uitverkocht is.
Mischien hooguit gereserveerd voor de verkoop door winkeliers.
Dit is natuurlijk een beauty.

Bij een goed product moet je er als de kippen bij zijn. Vooral als liefhebber ;)
Royal Fireworks winkels hebben kunnen reserveren! Bij dealers zijn deze dus nog ruim te verkrijgen!

Dag Allemaal,

Zoals hierboven beschreven, De winkeliers hebben de Horizon of Holland.
Bij ons ie er niet 1 meer.

We schieten dit prachtige blok 16 november op onze 2e demo

Fijne dag allemaal

Royal Fireworks niet de enige, wel de beste!

Als winkelier haak je hier op in.
Als een product er goed uit ziet al is het op China film moer je hier wel op inspringen en ga je een partij reserveren.
Zo voorkom je dat je erlangs grijpt.
Wij hebben er ook 50 van op de lijst staan.

Gr

Op zich wel erg bijzonder dat het voor het geschoten is op een enkele demo al is uitverkocht. Ben zelf zwaar benieuwd hoe hij zal gaan presteren in het echt trouwens en zonde dat hij niet geschoten wordt op 5 okt, maar goed...je kan niet alles hebben he? :p

Ik ga hem iig pas bestellen nadat ik hem heb zien presteren op een demo (wat ongetwijfeld wel goed zal zijn vermoed ik :D ) puur omdat ik dat altijd doe. We zullen het meemaken iig!

Ik vraag me wel af waarom dit product niet op 5 oktober wordt geschoten. Is hij er nog niet?
Want als je hem binnen hebt wil je zo'n topper natuurlijk schieten.
Ik bestel hem iig niet totdat ik een film gezien heb. Ik ben vorig jaar, (niet bij Royal overigens) een beetje teleurgesteld geraakt in het te snel bestellen van een artikel dat ik op film gezien heb. Dat is mijn eigen fout geweest, maar die fout maak ik niet weer. Dus zodra ik hem zelf gezien heb en het is net zo als op deze films(wat overigens erg goed en gaaf is) dan zal ik hem bestellen als tie er nog is. Is hij er niet meer? Jammer dan... genoeg moois op de markt.
greetzzz

altijd fijn om de mensen ff te laten zweten (H)

ja dat doe je bij somige zeker ha ha ha ha waar gaat het over ik had niet anders verwacht dat hij bij royl uitverkocht zou zij elke winkel wil zo iet verkopen toch
even voor ander de winkels waar je je vuurwerk bestelt die heeft ze nog wel hoor ha ha ha

Back
Bovenaan