Horizon of Holland

WOW wat een blok deze komt in mijn collectie even wachten op de prijs
jammer dat de demo samen is met merksem op 5okt op welke datum komt de tweede demo want wil graag er bij zijn

Dat ziet er geweldig uit op film,, alleen het aantal schoten? lijken me niet alle 3 de volledige cake's.. ook schiet hij wel erg breed,, goed uitkijken in de kleinere straatjes!
Maar wat een mooie effecten, altijd leuk zo'n china film! Hopelijk brengt royal dit net zo mooi naar nederland.

Dat ziet er geweldig uit op film,, alleen het aantal schoten? lijken me niet alle 3 de volledige cake's.. ook schiet hij wel erg breed,, goed uitkijken in de kleinere straatjes!
Maar wat een mooie effecten, altijd leuk zo'n china film! Hopelijk brengt royal dit net zo mooi naar nederland.

Nee is ook maar een kleine preview van de cake.Denk dat ze de hoek waar onder hij schiet nog wel iets aanpassen. Het is wel heel erg breed inderdaad.

Prachtige effecten. Ziet er als een topper uit!
Maar die kleuren zijn verbeterd door of de camera of door het videoprogramma dat zie je meteen. En de hoek waaronder die schiet is best wel heel breed voor nl begrippen.

Ben benieuwd naar de versie op de demo, zeker 1 om in de gaten te gouden.

Ziet er gruwlijk uit.

Nu nog hopen op een klein prijsje en dan staat deze bak hier met oud en nieuw.

Dat ziet er prachtig uit. Geweldig dit, en als ik zie hoe hij op film al presteert dan hoop ik dat dat straks ook zo is. T is een china preview maar moet zeggen dat dat veelbelovend is. Top Royal..

Dag Lieve lezers, Beste freaks en andere vuurwerk fanaten!

We zullen jullie niet verder plagen met onduidelijkheden, dan is dit artikel helemaal klaar en duidelijk.

De Royal Fireworks advies prijs zal dit jaar op: € 149,95 komen te liggen.

Wij kunnen alleen maar adviseren wees er snel bij voor het op is!

Fijne nacht………

Team Royal Fireworks

NIET DE ENIGE WEL DE BESTE!

Prachtige waaier effecten zeg, en die kleuren.. Royal Fireworks is voor mij ook echt de koning van de kleuren. Heb vorig jaar vuurwerk van verschillende importeurs gehad, maar Royal had toch echt de mooiste (helderste) kleuren(combinaties).

Back
Bovenaan