Horizon of Holland

heeft royal wel ook winkels die later open gaan dan de grote jongens die nu open zijn benaderd. Of was het wie het snelste dit in de gaten heeft koopt alles maar. ( Niet dat ik orthen hun erg hoge aantal niet gun. Maar hoop dat andere kleine verkoop punten ook benaderds zijn. Want elke winkel wilt zo ding gewoon verkopen als is het er maar 1a2 :)

Haha, als 50 stuks rustig is haha. Even een omzet van 7000 op een artikel haha :). Der moet toch een vermogen aan omzet dan rondgaan haha :)

Toch wel een bijzonder verhaal dit.
Zijn er maar zo weinig besteld in china?
Jullie roepen zelf dat je naar 50 dealers wil dit jaar maar een nieuwe topper kan je al niet meer leveren aan je nieuwe klanten?

Ik vind het ook jammer dat de kleinere dealers geen kans hebben gekregen. Echter zou ik zelf ze ook hebben uitverdeeld aan de winkels die ze reserveren. Het risico op overschot ben je dan namelijk al kwijt e.d. Ik vraag me wel af of Royal deze verkoop aantallen had verwacht? De Garden is namelijk niet uitverkocht geweest afgelopen jaar mogelijk heeft dat invloed gehad, maar dit zijn gedachten en geen feiten.

Probleem is dat je totaal niet kunt inkopen op verwachte verkoop.
Dat is in het vuurwerk gebeuren totaal onvoorspelbaar.

Je wilt als importeur natuurlijk zoveel mogelijk leveren aan je klanten bestand en geen nee willen verkopen.
Echter wil je ook niet met een te grote rest vooraad zitten omdat dit stilstaand geld is en je dus een jaar moet overbruggen zonder dat dit wat opleverd en geld kost door huur voor opslag etc.
Maar ik denk dat men bij Royal ook dit niet verwacht had.

Dat begrijp ik maar ze hebben toch gezien wat de Garden of eden vorig jaar heeft gedaan?
Ik begrijp dat je niet met restvoorrad wilt blijven zitten maar om in september al geen voorraad meer te hebben is natuurlijk het andere uiterste.
Of heeft het misschien te maken met de productiestop?

Probleem is dat je totaal niet kunt inkopen op verwachte verkoop.
Dat is in het vuurwerk gebeuren totaal onvoorspelbaar.

Je wilt als importeur natuurlijk zoveel mogelijk leveren aan je klanten bestand en geen nee willen verkopen.
Echter wil je ook niet met een te grote rest vooraad zitten omdat dit stilstaand geld is en je dus een jaar moet overbruggen zonder dat dit wat opleverd en geld kost door huur voor opslag etc.
Maar ik denk dat men bij Royal ook dit niet verwacht had.

Maar is grotere partijen inkopen niet veel goedkoper dan een jaartje opslaan? Ik heb geen idee.

Licht eraan. Royal heeft 50 verkoop punten of nog niet eens las ik. Dus voor hun volume zal dat niet gelden. Maar Lesli en GVB-Weco. Hebben er dacht +150-250. stuks. Die hoeven niet op tientallen pallets te kijken. Dus ja het is waar wat jij zegt het zou goedkoper kunnen zijn. Maar dan bij een behoorlijk volume. En als je door de grote aantallen ook in China dan een flinke korting krijgt :)

Ik denk dat het probleem ligt bij de productie in china!
er waren toch problemen afgelopen maanden? de productie lag stil.
Misschien is er dus wel niet genoeg gemaakt, of kan het niet optijd binnen zijn.
Garden of eden zal eind vorig jaar alvast flink in productie zijn gezet..
En de andere boxen van royal? ook zo weinig leverbaar?
ben toch benieuwd naar een reactie vanuit royal

Ik ook. Voor een nog steeds wat kleinere importeur is zo veel mogelijk van deze dingen wel een pré in neem aan dat royal toch wilt blijven groeien haha. Al word het ze niet makkelijk gemaakt. :)

Zolang je niet weet hoeveel Royal besteld heeft en wat elke winkel krijgt blijft het speculeren. Royal dealers zijn redelijk verspreid over Nederland en de meesten hier bestellen toch van te voren. Mocht je dit product dus uiteindelijk willen aanschaffen? Er zijn er genoeg..

Zolang je niet weet hoeveel Royal besteld heeft en wat elke winkel krijgt blijft het speculeren. Royal dealers zijn redelijk verspreid over Nederland en de meesten hier bestellen toch van te voren. Mocht je dit product dus uiteindelijk willen aanschaffen? Er zijn er genoeg..
Precies. Weer dezelfde standaardpaniek als elk jaar met het populairste nieuwe blok. Natuurlijk zullen ze snel weg zijn, maar niet enkel die paar vroege vogels hebben alles wegbesteld. Gelukkig dat die spamstores dat monopolie niet hebben en nooit zullen krijgen.

Nu gaat het even heel erg offtopic maar Spamstores??? Sjezus, dit zijn wel de winkels die keihard werken om het ons liefhebbers naar de zin te maken dmv mooie kortingen en interactie op de forums.

Haha, de diverse thanks spreken voor zich. Ik heb nogal mijn vraagtekens bij die marketingmethoden, maar ik maak me drukker om de Horizon Of Holland (en daarover al nauwelijks). Ik weet grotendeels zeker dat ik deze doos nog op een demo ga zien, en als ik het daarmee moet doen ben ik allang blij! Daarbij denk ik dat men zich op deze doos verkijkt, en de Royal's Celebration Box (of hoe die ook heette) vergeet. Het forumjaar is qua opgefokte hypes zeker weer vermakelijk!

wat je hypes noemt, Royal had wel de beste sier cake vorig jaar, die als enige ook nog structureel
goed werkte met het doorlontsysteem.

Rubro heeft wat te hoog van de toren geblazen en samples geschoten en doorlontboxen die structureel niet goed werkten op enkele na. ik zal dit jaar dan ook niks van rubro in de collectie hebben.

soms is jouw ongefundeerde commentaar op vanalles ook erg vermakelijk om te lezen trouwens.....

wat je hypes noemt, Royal had wel de beste sier cake vorig jaar, die als enige ook nog structureel
goed werkte met het doorlontsysteem

Natuurlijk is het dan alsnog een hype. Niemand weet nog zeker hoe deze in Nederland gaat presteren. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst:wink: Maar moet toegeven dat het inderdaad bij Royal meestal wel goed zit.

Haha. Laten we allemaal maar lekker die week of twee wachten het komt wel goed. Royal is niet de goedkoopste. Gebruikt niet de duurste efecten enzevoort. Maar wat ze meestal maken zit uit de ervaring hierzo gewoon altijd goed bij ze in elkaar. En ik zou niet anders weten waarom dat bij deze anders zou zijn. Weten we allemaal nog de kritiek om de Garden of Eden. In het begin. Later bleeft er geen spaan meer heel van de Imortal Gold op het forum. En werd garden of Eden de hemel ingeprezen. :D

Daarbij denk ik dat men zich op deze doos verkijkt, en de Royal's Celebration Box (of hoe die ook heette) vergeet.
Hmm, dit moet ik even nuanceren want ik bedoel met 'verkijkt' niet dat de hype omtrent deze doos me onterecht lijkt. Integendeel, ik vind het een prachtding en heb hem zelf ook op het oog voor aanschaf. Hypes kunnen terecht én onterecht zijn hè.

Ik bedoelde meer te zeggen dat de balans door het wél aanwezige, en mooie, filmpje uitslaat naar deze Horizon, en men dus andere cakes van Royal (vooral Celebration, waarvan het filmpje nog ontbreekt) misschien nog onderschat, ook in de inkoop?

Had even een ander woord moeten kiezen, maar ook nu kan ik er niet opkomen :bonk:

soms is jouw ongefundeerde commentaar op vanalles ook erg vermakelijk om te lezen trouwens.....
Dank je. Sommige dingen zouden te erg offtopic zijn om over uit te weiden hè ;) maar je mag er wel een apart topic voor openen hoor, als je de funderingen onder mijn commentaar graag zou vernemen.

Back
Bovenaan