Rocketfreak
VWC lid
Nieuwe versie is trouwens makkelijk te herkennen omdat die een reserve lont heeft. Ben benieuwd hoe de 2 stuks nieuwe versie me gaan bevallen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb zelf een mix van 2010 en 2013 versies gekregen wel nice.![]()
@Maiko: ook de 2013 versie was 5 euro hoor. Ze hadden van allebei de jaren wel voorraad.
EDIT: Maiko, de 2012 variant bestaat niet. De enige oude variant komt uit 2010. In 2011 en 2012 is dit product nooit geimporteerd.
Met de 2012 variant bedoel ik de versie zonder boeket (dus de variant voor 2013). Ik heb zwart op wit dat de 2012 (of 2010) variant voor 5 euro werd verkocht. Maar dat maakt verder niets meer uit. Genieten van deze dingetjes.
Met de 2012 variant bedoel ik de versie zonder boeket (dus de variant voor 2013). Ik heb zwart op wit dat de 2012 (of 2010) variant voor 5 euro werd verkocht. Maar dat maakt verder niets meer uit. Genieten van deze dingetjes.
Nieuwe versie is trouwens makkelijk te herkennen omdat die een reserve lont heeft. Ben benieuwd hoe de 2 stuks nieuwe versie me gaan bevallen.
jezus :O
steek er net eentje af en der zat een soort van palm effect in :O
als ik dat geweten had nam ik wel 2 karton :O