Hoogmoed

Ik heb er nog 12 over van vorig jaar. En ik had de Wasp besteld in Lopik maar die was niet leverbaar. Dus krijg ik nu 4 Hoogmoed er bij. Dus heb er nog 16 :-).

ik had er dit jaar 3 , dit was de eerste keer dat ik ze had , maar wat een top cake is dit!

hij ramt er gewoon alles in een paar sec uit , de witte tails passen er ook perfect bij!

jammer dat dit het laatste jaar was:cry:

--pyro99:bye:

Was echt een leuke knalcake, had deze en de At Once mogen beschouwe ! We hebben met oud en nieuw de Hoogmoed en de At Once achter elkaar geschoten. Heb het gefilmd filmpje zal in de loop van de tijd online komen. De At Once was toch echt de winnaar!
Deze knalde iets zachter en was ook wat langzamer.

Dus de At Once is een goede vervanger!
At Once heeft Mines terwijl de Hoogmoed tails heeft.

We kregen de At Once ook nog eens met flink wat korting €10 per stuk. Dus toen konden we ze zeker niet meer laten liggen!

Een afgestoken na een Hoogmoed en de ander na een zelfgemaakte Mascleta, als begin van de finale: 1x At Once 1x Falcon 2x Salute Cake 1!

Laatst bewerkt:
klein ochtend projectje afgesloten met 2x Hoogmoed, doodzonde dat we deze komende jaarwisseling waarschijnlijk nergens meer kunnen halen...

Hier de film

Wat een geweldige cake blijft dit toch.
Hoop zo dat er een importeur deze cake na maakt.
Blijft het goed doen, de witte tails zijn geweldig.
Prijs vond ik hier ook prima op zijn plaats.

Blijft een topper ja, gelukkig ook weer langs zien komen dit jaar en iedere keer blijft het een kick geven die felle witte tails in hoog tempo naar fijne knallen!

Dat is een zeer nette prijs voor een karton. Dan heb je aardig wat van deze toppers weg mogen schieten! Toevallig gefilmd?

Dat is zeker een hele mooie prijs ja, en meteen 48 ramcakes haha, dat moet toch ook wel een projectje hebben opgeleverd? :p

De thuishaven van Marijn, namelijk Witte Vuurwerk in Eemnes, gaat stunten met de Hoogmoed.
€5,- per stuk tijdens de LOSSE verkoop! Dus niet tijdens de voorverkoop, maar alleen tijdens de verkoopdagen. Dat is een waarzinnige prijs waarvoor je eigenlijk meteen een karton zou moeten inslaan.

Hierbij geldt wel op=op!
Ik raad je dus aan om de eerste verkoopdag te gaan, om niet mis te zullen grijpen.

Laatst bewerkt:
Als jij dan MISSCHIEN daar in de buurt bent DarkSoul....
Dan wil ik wel 2 kartonnen hebben, mits er nog steeds 12 stuks in een karton gaan? :droolthum
Want dan kan ik dit jaar gewoon mijn 12 stuks wegstoken. Heb ik voor volgend jaar alvast een voorraadje!

Verdikke das eens mooi dat je dat post man !
Ben daar laatste 2 jaar niet meer geweest
Heb 2 karton bestelt voor 250 .. nou ik weet waar ik dit jaar ga halen
en de mooiste is ... Ik woon er 10 minutjes vandaan !!!!
en kijk de prijs van die binkies.. nou hey dit word lekker 3 karton inslaan !

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan