Hoogmoed

Nieuwe versie is trouwens makkelijk te herkennen omdat die een reserve lont heeft. Ben benieuwd hoe de 2 stuks nieuwe versie me gaan bevallen.

Was er vanmorgen vroeg, vroeg ik nog, is de hoogmoed de oude of de nwe versie, lachend werd geantwoord de nieuwe versie, krijg ik toch de oude uit 2010...
Wilde graag de nieuwe voor een vergelijkingsfilm te maken. Iemand nog een oude tegen een nieuwe ruilen?:)

Ik dacht eerst een hele berg hoogmoedjes te halen.

In plaats daarvan heb ik een berg hels kabaal potjes gekocht, knallen gaan harder dan van de hoogmoed en ze hebben een stuk meer shots.

@Maiko: ook de 2013 versie was 5 euro hoor. Ze hadden van allebei de jaren wel voorraad.
EDIT: Maiko, de 2012 variant bestaat niet. De enige oude variant komt uit 2010. In 2011 en 2012 is dit product nooit geimporteerd.

Met de 2012 variant bedoel ik de versie zonder boeket (dus de variant voor 2013). Ik heb zwart op wit dat de 2012 (of 2010) variant voor 5 euro werd verkocht. Maar dat maakt verder niets meer uit. Genieten van deze dingetjes.

Met de 2012 variant bedoel ik de versie zonder boeket (dus de variant voor 2013). Ik heb zwart op wit dat de 2012 (of 2010) variant voor 5 euro werd verkocht. Maar dat maakt verder niets meer uit. Genieten van deze dingetjes.

Nou nee want ik heb de 2013 versie voor 5 euro.:p

Man man man, ik kwam rond de koffie even een kartonnetje hoogmoedjes halen voor me 12 uur project, nou NIET dus !@#$%^&*@@!

Nu jullie al MIJN hoogmoedjes hebben weggekocht, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om een aantal mooie projectjes voor mij te filmen?:p

zit weer verkeerd te lezen geloof ik doh lol.:bonk:

Nieuwe versie is trouwens makkelijk te herkennen omdat die een reserve lont heeft. Ben benieuwd hoe de 2 stuks nieuwe versie me gaan bevallen.

Moet mezelf even corrigeren, zit helemaal geen 2de lont op, maar nieuwe versie is alsnog makkelijk te herkennen aan doorzichtige papier/folie bovenop.

jezus :O
steek er net eentje af en der zat een soort van palm effect in :O

als ik dat geweten had nam ik wel 2 karton :O

Soo dit had ik niet verwacht!! Knalt echt lekker! Denk aan een karton voor volgend jaar. Maar ja.. Denk aan zo veel!!! Word lastig kiezen met een beperkt budget.

Manmanman, wat ramde deze potjes zich leeg. Echt een fantastische finale was het.
Ik zal de film zsm posten.. Net alleen al gekeken en mn vriendin heb t begin gemist omdat ze dacht dat de lensdop op de camera zat. Deed ze m dicht ipv open. Dat mag ze zo nog ff goedmaken dus. LoL

Vind de 2013 versie misschien wel beter dan de oude. Het zilveren palmeffect verlicht ook nog eens de hele lucht in plaats van alleen de straat die wordt verlicht door de straten, topper!

Ik had er dit jaar zes aangeschaft, waarbij één nieuwe zat met productiejaar 2013. Ik heb overdag een vergelijking gedaan tussen de 2010 versie en de 2013 versie, direct achter elkaar afgestoken. De film hiervan komt later wel online :)
Maar ik kan ook beamen dat ik de 2013 versie beter vind! Ik snap niet dat mensen klagen over dat palm boeketje erbij, maar dat is persoonlijk. Ik vind het namelijk een goed boeketje wat gelukkig dezelfde zilveren kleur heeft als de tails. Door deze boeketjes is de kruitinhoud ook opeens zo'n 30 gram omhoog gegaan, terwijl de prijs in principe hetzelfde is gebleven.
Bovenal is de 2013 versie zelfs nog een fractie luider dan de 2010 versie! Het scheelt niet veel hoor, maar een paar mede liefhebbers en ik waren het er over eens dat de nieuwe versie gewoon ook nog eens een beetje harder knalt. Aangezien het tempo onveranderd is, heb ik er voor gekozen de 2013 versie als de winnaar de bestempelen.

Back
Bovenaan