Hoogmoed

Ik zou dat ook willen weten over de nieuwe hoogmoed, aangezien de oude hoogmoed wel zachter gaat en ik vind de White Thunder net de grens van een knalcake.

Ik zou dat ook willen weten over de nieuwe hoogmoed, aangezien de oude hoogmoed wel zachter gaat en ik vind de White Thunder net de grens van een knalcake.

Welke knalcake vind jij harder knallen dan de white Thunder want de silver salute was net zo hard en ik neem denk 15 keer de hoogmoed :)

@ Paulus,

En nu de salute cakes die ook alles er in 1 x uitgooien? En in dezelfde prijsklasse? Dat is met de white thunder en hoogmoed redelijk gelijk. Dutch thunder is prijs redelijk gelijk, maar snelheid niet.
Dus gaat hier wel een salvo cake vergelijkbaar met hoogmoed.
greetzz

Ik had dit jaar voor het eerste de finale editie van de Delicious Thunder van Rubro. Vond dit ook een topper die heel dicht in de buurt van de Hoogmoed komt.

Dat vroeg tunderking niet in het bericht net boven mij :p Alleen welke iemand harder vond gaan - heb ook eerlijk gezegd niet de hele discussie gevolgd ;)

De At Once gaat denk ik zeker zo hard, zo niet harder dan de white thunder.
De junior jack ook, maar begrijp dat die nu niet meer alles in 1 keer schiet.

Afgelopen jaar de delicious thunder finale editie gehad en die klapte ook flink.

Overigens schieten deze wel echt alles er in 1 keer uit, in tegenstelling tot bijvoorbeeld door je genoemde white thunder ;)

@ Paulus,

En nu de salute cakes die ook alles er in 1 x uitgooien? En in dezelfde prijsklasse? Dat is met de white thunder en hoogmoed redelijk gelijk. Dutch thunder is prijs redelijk gelijk, maar snelheid niet.
Dus gaat hier wel een salvo cake vergelijkbaar met hoogmoed.
greetzz

Heb de Hoogmoed zelf nooit gehad maar ik denk dat deze cake het moet hebben van zijn snelheid en tails, dat is wat de Hoogmoed zo gaaf maakt. De klappen zullen ook best goed zijn maar er zijn zat cakes die harder knallen. Zelfde verhaal met de Ataka 7. 100 shots in 3 salvo's, daarom is het zo'n geweld.

Heeft iemand een idee waar ik een karton kan scoren voor een mooie prijs? Omgeving Rotterdam het liefst, maar een stukje rijden is ook niet erg!
Een karton ineens moet mn finale worden! Haha
Bvd!

Jammer van die sterren bij de nieuwe versie. Dat maakt hem voor mij direct een heel stuk minder. Doe dan een titanium boeketje als je perse wat toe wil voegen omdat hij anders misschien afgekeurd wordt.

Ik had dit jaar voor het eerste de finale editie van de Delicious Thunder van Rubro. Vond dit ook een topper die heel dicht in de buurt van de Hoogmoed komt.
Die doen qua knal dus niet voor elkaar onder?
Hoogmoedjes heb ik al eens gehad enkele jaren geleden, maar nu zijn er meer "at once" salute cakes op de markt, dus ik zoek een geschikte voor m'n finale (4 stuks ofzo, 100-120 shots totaal). Zit je dan qua knal met de Hoogmoed goed, of toch beter bijv de Delicious Thunder? (DT is via karton slechts 8,75 p/st namelijk)

Jammer van die sterren bij de nieuwe versie. Dat maakt hem voor mij direct een heel stuk minder. Doe dan een titanium boeketje als je perse wat toe wil voegen omdat hij anders misschien afgekeurd wordt.

Vind het wel een goede toevoeging..deed zeker geen afbreuk aan de cake moet ik zeggen.

Karton van 12 stuks in 1x de lucht in!
Helaas ging er bij het begin wat fout want mijn vriendin dacht dat de lensdop dicht was:bonk: Omdat het donker was kreeg ze die melding nl en toen deed ze hem dus dicht ipv open. T geluid staat er wel op en uiteindelijk ook beeld maar weinig focus want de camera had het lastig met zoveel geweld, haha..
Om jullie een idee te geven wil ik hem wel sharen.
Hoor het publiek!

Komend O&N een nieuwe poging want heb er weer 12 ingeslagen!
Deze keer film ik het zelf haha

Back
Bovenaan