Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou dat ook willen weten over de nieuwe hoogmoed, aangezien de oude hoogmoed wel zachter gaat en ik vind de White Thunder net de grens van een knalcake.
@ Paulus,
En nu de salute cakes die ook alles er in 1 x uitgooien? En in dezelfde prijsklasse? Dat is met de white thunder en hoogmoed redelijk gelijk. Dutch thunder is prijs redelijk gelijk, maar snelheid niet.
Dus gaat hier wel een salvo cake vergelijkbaar met hoogmoed.
greetzz
Heeft iemand een idee waar ik een karton kan scoren voor een mooie prijs? Omgeving Rotterdam het liefst, maar een stukje rijden is ook niet erg!
Een karton ineens moet mn finale worden! Haha
Bvd!
Iemand een idee? Verderop in t land mag ook..
Die doen qua knal dus niet voor elkaar onder?Ik had dit jaar voor het eerste de finale editie van de Delicious Thunder van Rubro. Vond dit ook een topper die heel dicht in de buurt van de Hoogmoed komt.
Jammer van die sterren bij de nieuwe versie. Dat maakt hem voor mij direct een heel stuk minder. Doe dan een titanium boeketje als je perse wat toe wil voegen omdat hij anders misschien afgekeurd wordt.
Karton van 12 stuks in 1x de lucht in!
Helaas ging er bij het begin wat fout want mijn vriendin dacht dat de lensdop dicht was Omdat het donker was kreeg ze die melding nl en toen deed ze hem dus dicht ipv open. T geluid staat er wel op en uiteindelijk ook beeld maar weinig focus want de camera had het lastig met zoveel geweld, haha..
Om jullie een idee te geven wil ik hem wel sharen.
Hoor het publiek!