Hoogmoed

Karton van 12 stuks in 1x de lucht in!
Helaas ging er bij het begin wat fout want mijn vriendin dacht dat de lensdop dicht was:bonk: Omdat het donker was kreeg ze die melding nl en toen deed ze hem dus dicht ipv open. T geluid staat er wel op en uiteindelijk ook beeld maar weinig focus want de camera had het lastig met zoveel geweld, haha..
Om jullie een idee te geven wil ik hem wel sharen.
Hoor het publiek!

Viel me inderdaad op dat er nog een boeketje bij zat. En nu ik hier de beelden zie, klopt dat inderdaad.
Ik zeg; een hele vooruitgang. Nu is het ook een waardig avondproduct geworden!

Jaja, dan dit jaar toch eindelijk eens voor de allereerste keer aangeschaft "schaam"! Zit mij nu ook werkelijk af te vragen, waarom ik al die tijd dit product nooit eerder in huis heb gehad! Hier had ik kartonnen van moeten hebben, haa!

Karton van 12 stuks in 1x de lucht in!
Helaas ging er bij het begin wat fout want mijn vriendin dacht dat de lensdop dicht was:bonk: Omdat het donker was kreeg ze die melding nl en toen deed ze hem dus dicht ipv open. T geluid staat er wel op en uiteindelijk ook beeld maar weinig focus want de camera had het lastig met zoveel geweld, haha..
Om jullie een idee te geven wil ik hem wel sharen.
Hoor het publiek!

er zitten toch 24 St. In een karton?

Laatst bewerkt door een moderator:
Erg fijn bakje!
Vind de zilveren boeketjes wel wat toevoegen eigenlijk.
Lijkt me ook mooi om een stuk voor stuk versie en een slavo 6x6 versie te zien op de markt.
Kan je leuk combineren in een pakketje voor een euro of 30 .

Erg fijn bakje!
Vind de zilveren boeketjes wel wat toevoegen eigenlijk.
Lijkt me ook mooi om een stuk voor stuk versie en een slavo 6x6 versie te zien op de markt.
Kan je leuk combineren in een pakketje voor een euro of 30 .

Dat zou top zijn een salvo cake van 6 keer 6 :) of een hoogmoed maar dan als waaier cake (met meer schoten)

Dan gaat de oude Hoogmoed harder? of de oude white thunder?
Ben wel benieuwd namelijk omdat ik nu al aan het nadenken ben voor finale voor volgend jaar.
Zit te twijfelen tussen deze twee.
greetzz

Dan gaat de oude Hoogmoed harder? of de oude white thunder?
Ben wel benieuwd namelijk omdat ik nu al aan het nadenken ben voor finale voor volgend jaar.
Zit te twijfelen tussen deze twee.
greetzz

Sorry voor de onduidelijkheid. De white thunder gaat harder dan de hoogmoed.

Back
Bovenaan