Hoogmoed

Vond hem vorig jaar ook iets indrukwekkender dan dit jaar. Misschien omdat ik hem nu vaker heb gezien.. Toch leek het tempo wat hoger te leggen waardoor je je geld wel heel snel ziet verdwijnen. Ondanks dat had ik geen spijt dat ik drie van deze cakejes had. De burst is niet loeihard, maar de tails maken dat helemaal goed.

Blijft een heerlijke cake, wij hebben hem overdag per karton tegelijk geschoten, een aantal losse en in de nacht nog een keer een karton tegelijk. Heel ziek, dikke muur van tails, flink geweld van geknal, prachtige cake! :D:p

Bij ons gingen er na 7 secret salutes en 5 silver salutes tegelijk 16 hoogmoedjes tegelijk de lucht in.... Abnormaal man! Zo in een straat, gewoon gekkenhuis. Eigenlijk geweldig wat er te creëren is met consumentenvuurwerk. Het mooiste is wel als je deze cake met meerdere aantallen schiet dat je ze een paar meter uit elkaar zet zodat je een dikke muur in je straat krijgt ipv op 1 punt!

Offtopic: Ik heb over deze post volgens mij 7 minuten gedaan... Ben nog steeds helemaal kapoet van oud en nieuw, dus typ niet al te helder meer:p

Blijft een heerlijke cake, wij hebben hem overdag per karton tegelijk geschoten, een aantal losse en in de nacht nog een keer een karton tegelijk. Heel ziek, dikke muur van tails, flink geweld van geknal, prachtige cake! :D:p

Inderdaad, dit was een waar spektakel.
Zowel overdag als in de nacht is dit een geweldige cake.
Wat een geweldige tails zitten hier in, prachtig.

Dit jaar twee keer de Hoogmoed in mijn collectie en wat waren deze geweldig. Ik had verwacht dat hij korter zou zijn maar de duur was precies goed. Prachtige tails met enorme klappen. Zeker door het aantal schoten. Een van de beste cakes vond ik zelf, zeker als je naar de prijs kijkt. Heb mijn twee Hoogmoedjes beide gefilmd. Straatfilmpjes 2011/2012:

Hoogmoed rond 21:00:

Hoogmoed na 0:00:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb zowel de hoogmoed als de silver salute gehad dit jaar. En ik denk dat de omgeving deze cake toch wel een groter spektakel vond dan de silver salute. Het gejuich was namelijk groter. Alles in 1 keer eruit met die mooie tails maken het gewoon af.

Ja hij was zeker mooi, eerste keer dat ik hem had en ik ben blij dat ik hem nog mocht meemaken.

Filmpje:

redelijk prodcut, mijn verwachtingen lagen te hoog door alle lovende verhalen.
heb er wel 10 tegelijk afgestoken op mijn mislukte finale pallet.
dit gaf wel een leuk stuke spektakel.
de zilveren tails zijn wel erg mooi.
ik zal later een film posten.

Had ze ook voor het eerst en vond ze echt top. De burst is niet heel hard maar de hoveelheid tergelijk en de tails erbij maken het toch een spectakel blokje.

Had ze vorig oud en nieuw en was zeer tevreden over dit ding. Heb op de valreep nog 10 stuks aangeschaft de 31e want ze konden eigenlijk niet ontbreken. Vorig jaar 6 stuks doorgelont met schietlont, dat had ik dit jaar helaas niet voorradig. Dus deze keer 5 stuks met normaal lont maar moet zeggen dat ze zo ook goed uit de verf komen :)

Hoogmoed, I Love It.
Wat is dit toch een geweldenaar, had deze dit afgelopen oudjaar weer erbij.

Ik had er ook eentje, ik vond hem echt super. verhalen over dat hij niet hard genoeg knalt vind ik persoonlijk onzin. het is echt een geweldig ding, wat zeker zorgt voor geweld! Ik vond persoonlijk de Silver Salute niet veel harder knallen, eerlijk gezegd vind ik deze hoogmoed een veel leukere cake.

Filmpje:

Ik ben verliefd geworden op deze cake ik had er 8 van gehaald en 4 daar van doorgelont wat een top cake's zeg vond het jammer dat ik er niet meer van had gehaald

Ik was nooit zo enthousiast over deze cake, maar nadat Tom hem hier in de straat schoot was mijn mening veranderd.

Een erg goed product, de tails en het tempo maken het geweld, want de knallen zijn niet denderend.

Hopelijk komt er een vervangend alternatief van Marijn of een andere importeur, en dan het liefst nog wat harder. :)

Vorig jaar had ik er 12 over de hele dag uit afgestoken en 4 aan het eind van mijn show toen. Ik vond ze geweldig! Dit jaar had ik er weer een paar, en in de middag heb ik een heel karton meegemaakt dat was echt ongelovelijk. Weet zeker dat ik dat project dit jaar ook zeker in mijn straat wil meemaken (of als finale van de show). Hopelijk zijn ze nog te koop aan het eind van dit jaar.

Als ik het goed begrijp is er een kans dat deze dit jaar gewoon weer verkocht worden? Dat zou wel goed nieuws zijn. Ik hoop dat ze dan weer voor de eerdere prijs verkocht worden ( zelfde geld voor de binkie ). Dit is toch echt een product die ik graag weer in de collectie wil hebben. Zeker voor het geld is dit een pracht cake, het gaf echt het WOOOW effect in de straat.

In dit projectje heb ik de Hoogmoed ook 6 keer gebruikt (2 per post in W-shape) als opening. Ik vind het echt een regelrechte topper en voor dit jaar hopelijk een karton (had er afgelopen jaarwisseling 18...).

Filmpje:

img_2385.jpg

img_2388.jpg

img_2389.jpg

Na alle goede reacties van afgelopen jaar heb ik er ook maar één gekocht. Ik kan nu al zeggen dat deze aankomend jaar zeker weer in mijn collectie komt en ook zeker geen 1 maar meerdere haha. Wat een top cake is dit zeg!!

Back
Bovenaan