Hoogmoed

Ik kan nu al zeggen dat deze aankomend jaar zeker weer in mijn collectie komt en ook zeker geen 1 maar meerdere haha.

Helaas was het dit jaar al een restvoorraad, de Hoogmoedjes in zijn huidige vorm zullen verdwijnen (zie dit topic een aantal pagina's terug). Sad, but true...hopelijk komt Marijn met een waardige vervanger!

Nog maar een filmpje van overdag dan (de 4x finale hoogmoed staat helaas niet op film, maar was wel fijn!)

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat de Hoogmoedjes terugkomen lijkt me geen twijfel over mogelijk. Wie zou dat niet doen met zo'n populair product? "Even" aanpassen en voila. Of de rechtzaak winnen tegen de "maloot" die dit product afgekeurd heeft. Maar goed daar heb ik verder geen verstand van hoe dat allemaal in zn werk gaat.

Wat ik nog wel even kwijt wil over de hoogmoed. Dit product is uniek in zn soort. Maar wat naar mijn mening nog wel voor verbetering vatbaar is, is de knal. Als je dit product per stuk schiet, is de knal zeker niet harder dan een silver salute, Secret salute, thunderstruck, noem maar op. Of ben ik nu gek?

Tis meer het totaalplaatje wat de cake zo "cool" maakt. Dus misschien is het geeneens zo slecht dat deze cake veranderd moet worden, zodat de laatste puntjes nog even op de i gezet kunnen worden. Toch? Correct me if i'm wrong....

@vuurwerkbieb, dat klopt wel wat je zegt maar als de knallen harder moeten zal er meer sas in moeten. dit brengt de cake al gauw naar 30+ euro en dan is hij ineens minder interessant. waarschijnlijk is er ook niet meer ruimte in de tubes daar de tails al flink geladen zijn met sas.
Edit: zie net dat de hoogmoed amper 4 gram sas per tube heeft, dus daar moet inderdaad wat meer mee te doen zijn .

Dat er meer kruit in gedaan moet worden is geen probleem, kost ook geen drol meer voor hun. Alleen voor ons scheelt dat opeens enorm. Hij is nu alleen aantrekkelijk door het totaal plaatje inderdaad en de prijs.

Maarja, als ze hem wat harder maken en dan voor 15 euro verkopen dan komen daar zeker wel meer van in mijn collectie dan een karton. Zo'n prijs klopt ook wel in verhouding lijk mij.

heb hoogmoed nog nooit gezien, lijkt me een leuk product, maar vind hem op de filmpjes, toch net iets te langzaam naar mijn mening. had hem liever echt in 1x zien leegschieten..

Dat er meer kruit in gedaan moet worden is geen probleem, kost ook geen drol meer voor hun. Alleen voor ons scheelt dat opeens enorm. Hij is nu alleen aantrekkelijk door het totaal plaatje inderdaad en de prijs.

Maarja, als ze hem wat harder maken en dan voor 15 euro verkopen dan komen daar zeker wel meer van in mijn collectie dan een karton. Zo'n prijs klopt ook wel in verhouding lijk mij.

Ze moeten gewoon voor beter en veiliger sas gaan ! Niet het gezeur om hoeveel , dan is 1 gram al genoeg maar met deze slome rotzooi die er tegenwoordig inzit heb je al snel 4 gram nodig voor een lekkere klap ik denk trouwens ook niet dat alle shocks de maximale halen van 2 gram ik denk dat er wel wat meer in zit namelijk. Of ze hebben de casing zo goed verbeterd dat het ligt aan de verschillende diktes van huls enzo. Maar de silver salute knalt overal bovenuit !
Alleen het kost natuurlijk weer meer he altijd dat gedoe om geld :(

Met echt super goede flash kunnen ze denk wel hardere knallen produceren dan die van de silver salute etc.

Kijk al naar de trueno ricasa no4 ( oude versie ) , die knalde richting een goede BSC 2008 ( stukken harder dus dan de fenix nitraat etc ). Die bevatte zo'n 2,5 gram flash. De huls was enkel een tube met papier aan de onder en boven kant. Dus geen stop die het tegen houd ( zelfde als met de cobra6 eigenlijk en de supero ).

Maarja offtopic.

Kom op zeg. Is dat alles wat je te bieden hebt, Tom? :sad:

dgp6iu.jpg

Mooie collectie, darksoul!

Ik had zelf ook een doosje

8 x hoogmoed op laatste training;

Let alsjeblief niet op de reacties en de uitlatingen soms, ik heb het zelf jammergenoeg niet gefilmd en kon ook geen goede film vinden. Dit is het beste wat ik kon vinden.

4:52 (8x hoogmoed)

Laatst bewerkt door een moderator:
ik schat die kans zeer klein, aangezien het een gewilt product is, zelfs met de oude advies prijs, zullen de restanten over de toonbank vliegen!

Filmpje van mijn kant.

De filmer vergat weliswaar de eerste 2 seconden te filmen, maar je krijgt toch een impressie.

Voor de liefhebbers die nog in Milhezen komen bij Ano Vuurwerk.
De hoogmoed is nog ruim op vooraat.
Dus sla je slag.

Back
Bovenaan