Hoogmoed

Ik had er vorige week ook nog 6 kunnen bestellen. Ben er echt blij mee! Ondanks de prijsverhoging. Hoop dat het mijn straat wel even op z'n kop zet..:)

Dat iedereen zich zo druk maakt over die voorraad hoogmoed; volgens mij had gerwin hier nog iets over gepost: de beschikbare voorraad is groter dan wat er vorig jaar verkocht is aan hoogmoed-jes. Dus Logisch dat je nog kon bestellen ;)

IDD Er zijn nog meer hoogmoedjes dan er vorig jaar verkocht zijn naar wat ik begreep! Echter zal het dit jaar wel een stuk beter lopen dus ik zou er zoiezo voor zorgen dat je ze de eerste verkoopdag haalt om eventueele teleurstelling te voorkomen!

Aangezien ze vorig jaar nieuw waren, lijk me het logisch dat ze dit jaar sowieso meer verkocht worden dan het jaar ervoor. Het is namelijk een top product ( ondanks de prijsstijging ) . Dus die getallen hoeven helemaal niet veel te zeggen.

Denk dat je er inderdaad vroeg bij moet zijn, wil je er nog een paar kopen op de verkoopdagen.

Dit is echt zo'n enorm mooie cake zeg! Kon het niet laten om er vanavond al een van af te steken! Prachtig hoe de witte staarten de straat verlichten en dan ook nog eens een goede harde knal. Morgen per 6, ik ben benieuwd!

Dit is echt zo'n enorm mooie cake zeg! Kon het niet laten om er vanavond al een van af te steken! Prachtig hoe de witte staarten de straat verlichten en dan ook nog eens een goede harde knal. Morgen per 6, ik ben benieuwd!

Bij mij per 4 morgen op quickmatch als finale voor het 00:00 project. Jij stond gister trouwends naast me in lopik. je had een doos vol met van die ronde cakes van royal :p

Gru-we-lijk wat een vette cake. Had ze per 4 als eind van mijn finale project. Wow! Mensen uit de buurt kwamen zelfs vragen of het illegaal vw was. Die knallen man. Heerlijk!

Wat een gruwelijke cake inderdaad! Die tails doen het hem echt in de straat! En de knallen zijn zeker niet verkeerd. Was wel de minst harde knalcake die ik afgestoken heb dit jaar, maar dat zegt helemaal niet dat deze cake slecht is. Hij schoot lekker snel en dat maakte het echt een topper en unieke cake. Dit is toch wel een cake geweest die het publiek erg leuk vond! Als ik hem afstak ging het publiek helemaal woooow( en dat soort uitspraken ) roepen.

Had er 6 dit jaar en dat was echt puur een gok omdat iedereen hier er zo verliefd op was, moet zeggen dat ik er ( wanneer die weer terug zou komen ) 6 zou kopen. Jammer hoor dat deze eruit is.

Minst hard? De knallen waren bij mij zeker harder (per 4) dan silver salute ( per 4). Welke knalcake vond jij harder gaan dan?

Wat een gruwelijke cake inderdaad! Die tails doen het hem echt in de straat! En de knallen zijn zeker niet verkeerd. Was wel de minst harde knalcake die ik afgestoken heb dit jaar, maar dat zegt helemaal niet dat deze cake slecht is. Hij schoot lekker snel en dat maakte het echt een topper en unieke cake. Dit is toch wel een cake geweest die het publiek erg leuk vond! Als ik hem afstak ging het publiek helemaal woooow( en dat soort uitspraken ) roepen.

Had er 6 dit jaar en dat was echt puur een gok omdat iedereen hier er zo verliefd op was, moet zeggen dat ik er ( wanneer die weer terug zou komen ) 6 zou kopen. Jammer hoor dat deze eruit is.

De tears of beauty en de thunderstruck gingen stukken harder. Ik zeg niet dat deze cake niet hard is, integendeel juist. Hij ging gewoon lekker rap en gewoon lekker hard.

de knallen waren idd niet super hard, maar met 10 stuks in de finale ging hij flink tekeer, straat compleet verlicht door de mooie tails.

Vond hem wat minder dit jaar, tempo lag nog lager waardoor het idee van zo snel mogelijk leeg rammen leek te vervallen, knallen waren wel lekker.

Back
Bovenaan