Hoe laat sta jij op de 31ste ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Laat hier weten hoe laat jij opstaat op de dag der dagen, is dit net zo vroeg als alle voorgaande jaren of slaap je dit jaar gewoon wat langer uit aangezien de regels betreft het afsteken zijn verandert.

Ik neem dit jaar mooi een slaappil, vier het grootser dan ooit en weet nu al dat ik niet ga kunnen slapen:bonk:
Afsteken hier overdag zit er niet in, politie zit er bovenop en geen trek in een thuisbezoek en eventuele kaping van mn collectie. Ik ga wel lekker lang doorstoken, tot een uurtje of 3
Tot hoelaat stoken jullie?

met de kleine zal het wel weer 7.30 worden dit jaar toch het idee om met hem net zoals vorig jaar gewoon een vuurwerk winkel in te nemen!

Tegenwoordig kan ik gelukkig prima slapen de avond van te voren. Het spannings moment is verplaatst naar de avond voor het ophalen, dan slaap ik helemaal niet.

Opstaan zou wel rond een uur of 9:00 zijn.

Gewoon vrij die dag, maar ik zet zeker een wekker, denk tegen 06:00. Wil echt het maximale uit die dag halen, dus vroeg eruit is zeker geen straf dan. Moeten veel doen, hapjes in de ochtend maken, alles voorbereiden enz enz. Zodat we om 10:00 lekker los kunnen gaan met cat1 spul.

Ik wacht de dag tegenwoordig af, de kinderen vinden het leuk om mij wakker te maken voor mijn verjaardag. Niet zo laat dus, maar ook zeker niet zo vroeg, lekker rustig aan die laatste dag en nog wat klein spul her en der oppikken. Heerlijk om die dag nog te vullen met wat sfeerbezoeken aan de winkel.

Meestal slaap ik niet echt de nacht ervoor, dus ben vaak al vroeg wakker. Meestal klokslag 10 uur de eerste kleine projectjes in Duitsland afsteken met de kids.

Zodra de eerste kleine man wakker wordt natuurlijk... Zal zo rond een uur of 7 zijn als het meezit hehe.

Dat zal wel rond een uurtje of 8 zijn, uitslapen lukt nog maar zelden en op die dag al helemaal niet meer. Toen we nog om 10 uur mochten beginnen was het wel erger, dan werd ik om 5 uur wel wakker omdat je droomde dat je te laat was :frusty:

Ik ben sowieso al een vroege vogel en een ochtendmens. Normaal sta ik toch wel rond een uur of 6 op. Deze dag zal dat wel een uurtje eerder zijn...

De nacht van de 30e naar de 31e is altijd lastig slapen. Om dan een goede nachtrust te krijgen moet ik wel een hulpmiddel inschakelen.

Meestal ben ik dan rond half 8 wakker.. En zo blij als een kind.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan