Hoe laat sta jij op de 31ste ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo laat mogelijk! Zal dan een uur of 8 a 9u zijn. Dit jaar lekker vrij alle dagen voor en rond de jaarwisseling dus eindelijk weer ns uitgerust de hele avond :)

Uurtje of 6, moet nog een freakbestelling ophalen in het noorden des lands. Daarna hopelijk weer wat extra slaap pakken, maar wss door de zenuwen lekker aan het stuiteren. En als het verbod doorgaat huur ik lekker een hutje in Duitsland en ga ik de Duitse winkels af.

Planning voor dit jaar (voor zover dat wat waard is) toch maar even wat omgegooid en de 31e lekker vroeg aan de dag beginnen. Al vroeg naar de stooklocatie toe voor dit jaar, cat 1 stoken en lekker met een aantal liefhebbers de dag beleven. Het wachten van pak 'm beet 10:00 naar 18:00 is niet te doen alleen, maar met liefhebbers maakt het dat een stuk draaglijker :D Mijn wekker zal dus ook lekker vroeg afgaan!

Mooi zo, de koffie zal klaar staan :yes:

Ik blijf altijd wakker de nacht van 30 december op de 31e. Ga dan om 08:00 ongeveer slapen zodat ik 17:30 wakker wordt. Dan kan ik meteen naar buiten om 18:00. Als ik dat niet doe is de ongeduldigheid en de spanning te groot.

Ondanks de dag er nu ineens heel anders uit gaat ziet zal ik nog steeds lekker vroeg op staan de dag der dagen. Ook nu met het verbod wil ik alles uit de dag halen, en dat gaat ons ook zeker lukken. We gaan er nog steeds een gezellige dag van maken, partytent, muziek, stoeltjes, vuurtje erbij. Gaat helemaal goed komen, hoe zuur ook.

Uurtje of 8, dan ontbijten en dan lekker de hele dag melkbus schieten, vuurtonnen biertjes en uiteraard Cat 1(2) :biertje:

Niet al te laat, omdat deze dag geen vuurwerk taferelen mij in beslag gaan nemen, ga ik misschien de stoute schoenen aantrekken om maar weer eens zelf oliebollen te bakken.

Ben eigenlijk elke dag uurtje of 6 wakker, ook in het weekend.. dus ik gok 6u:)

Ga dan meestal al aan het beslag voor de oliebollen beginnen. Dat gaat dit jaar niet anders zijn.

Ik ben normaal gesproken altijd vroeg wakker, zal op oudjaarsdag niet anders zijn. Wat anders is dat ik eerst rustig ga relaxen om om 10:00 mijn oude hobby carbidschieten weer op te pakken. Later op de dag ga ik mijn 0:00 project voorbereiden met het restvuurwerk wat ik nog heb :p

Hier ook de plannen een beetje anders geworden uiteraard, we gaan nu volle bak stoken met cat 1, die dag pakken ze mij niet af :D Laatste jaren sowieso overdag al carbid schieten met een groepje, hopen dat dat nog hetzelfde blijft.

Hier lekker de vuurkorf aan en cat 1 afsteken tot je erbij neer valt. Top2000 aan, en lekker de hele dag genieten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan