Hoe laat sta jij op de 31ste ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Laat hier weten hoe laat jij opstaat op de dag der dagen, is dit net zo vroeg als alle voorgaande jaren of slaap je dit jaar gewoon wat langer uit aangezien de regels betreft het afsteken zijn verandert.

Vroeg. Oliebollen bakken. Top 2000 luisteren. Vuurkorf aan. Boodschappen voor de visite savonds. Als laatste vuurwerk ophalen bij de 25kg adressen en prepareren.

Ik heb 3 kinderen waarvan 2 jonger dan 10... Denk dat de meeste wel kennen raden wat dat betekent qua uitslapen ;)

Zelfde tijd als alle andere dagen. Uitslapen kan ik(helaas) al een jaar of 10 niet meer. Dus rond 6uur of met wat geluk 7uur.

Normaal gesproken geen wekker.

Zal dit jaar wel anders zijn, sinds we onze dochter hebben is uitslapen er niet meer bij :p

Meestal word ik rond 8 uur ga der dan meestal gelijk uit ken langer genieten van die mooie 31ste december.. meestal tussen 10 uur en half 11 olibollen ophalen

Wil altijd zo lang mogelijk genieten van 31 December, dus ik ben er dan altijd rond 6 uur al uit .

Afgelopen jaar om 7 uur 's ochtends een rondje gelopen hier in de buurt, en onderweg wat klein vuurwerk afgestoken, vaak hoor je in de omgeving ook al wat knallen tegen die tijd .

Voor 10 uur nog even op dit forum rondkijken en dan beginnen met stoken :)

Laatst bewerkt:
Gewoon lekker kalm aan, zorgen dat je die dag niets per se meer moet. Ben weleens die dag nog vroeg gaan afhalen, maar dan ben je er eigenlijk wel klaar mee. Uurtje of 8 is prima die dag.

Vroeg 4uur vanuit duitsland terug rijden naar nederland vrachtwagen neer gooien en genieten van mn vrijheid

Vroeger was dit rond een uur of 6 a 7 toen we nog om 10 uur mochten beginnen. Als alle voorbereidingen klaar zijn slaap ik uit en zie wel.
Vaak is dat nog wel iets voor 10 uur.

Laatst bewerkt:
De "noodzaak" om de 31e heel vroeg op te staan is er niet meer maar om een uurtje of 9 begin ik wel aan de voorbereidingen voor de oliebollen dus uitslapen zit er ook niet in. Verder hoef ik die dag alleen wat voorbereidingen voor de avond te doen als we het thuis vieren en tegenwoordig gooi ik dan meestal ook een flink stuk vlees op de Kamado zodat we 's avonds een broodje pulled pork of pulled beef hebben.

Ik zet de eerste bestelling altijd scherp rond 07 a 08 uur ophalen. Ik probeer ieder jaar Max 3 a 4 adressen in te plannen.
Ik haal ieder jaar 2 maatjes op. Standaard prik.
Gevoel:
Koppijn van de avond ervoor. 2 paracetamol. Glimlach begint te komen. Weinig verkeer op straat. Dauw op t land. Top2000 aan. Maatjes instappen. Bakkie koffie met oliebol bij ieder afhaalpunt.
Heerlijk.

Zoals ik al jaren doe, 06:00. Maximale uit die dag halen. Eerst even rustig op het forum hangen en dan langzaam aan met de voorbereidingen beginnen. Alles mooi rustig aan doen zodat er maximaal en zo lang mogelijk genoten kan worden van de dag der dagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan