Hoe laat sta jij op de 31ste ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben het gaan doen toen ze de afsteektijd hadden veranderd. dus voor mijn gevoel mis je alleen maar 2 uurtjes. plus ik haal net zo veel plezier aan de verkoop ervan. ik mag gewoon 4 dagen lang met vuurwerk in mijn klauwen lopen en krijg er nog voor betaald ook.

De wekker staat altijd om 8uur, meestal ben ik dan al lang en breed wakker en lig ik te stuiptrekken in bed van de zenuwen. Gelukkig mogen we om 8uur meteen aan de bak want alle carbidkanonnen, vuurtonnen, hout en alle andere benodigdheden moeten naar de schietlocatie zodat we om 10uur precies de eerste schoten kunnen lossen.

10 jaar lang rond 6:00 en geholpen in een vuurwerkwinkel. Dit jaar mee gestopt. Bestellingen haal ik allemaal 28 en 30 december. Dus geen haast en we zien het wel

Ligt vaak een beetje aan de planning die dag. Het streven is om op de 31e niets meer te hoeven doen vooral. Lekker rustig aan. Gok dus zo rond een uur of 8 of 9. Lekker kalm beginnen en klaarmaken voor een geweldige dag.

Ligt vaak een beetje aan de planning die dag. Het streven is om op de 31e niets meer te hoeven doen vooral. Lekker rustig aan. Gok dus zo rond een uur of 8 of 9. Lekker kalm beginnen en klaarmaken voor een geweldige dag.
Exact ditzelfde doel heb ik ook voor dit jaar. Die dag gewoon relax beginnen, niks meer hoeven regelen. Alleen maar genieten.

Uitslapen is er niet bij de laatste 3 dagen van het jaar niet bij, daarvoor teveel adrenaline in m,.n lijf. Dit jaar op oudjaarsdag nog 2 laatste bestellingen halen. Daarna heerlijk de dag door cat1 en carbid afsteken met de kinderen.

Exact ditzelfde doel heb ik ook voor dit jaar. Die dag gewoon relax beginnen, niks meer hoeven regelen. Alleen maar genieten.

Het scheelt dat we natuurlijk een dag extra hebben, die dag maar goed benutten zodat de 31e een en al relaxen is.

Ik verwacht rond 8 uur. De 30e de hele dag op pad van Den Bosch tot aan Lelystad. En dan de 31e nog even shoppen bij de winkel hier in de buurt.

Van mij mag er altijd een zondag tussen zitten. Want zo'n vierde dag geeft echt rust voor de 31ste inderdaad. Ik probeer goed uit te slapen, hoop tot een uur of 10:00.

Dat wel ja, al maakt dat voor mij niet zoveel uit ben op maandag ook altijd vrij.

De wekker staat altijd om 8uur, meestal ben ik dan al lang en breed wakker en lig ik te stuiptrekken in bed van de zenuwen. Gelukkig mogen we om 8uur meteen aan de bak want alle carbidkanonnen, vuurtonnen, hout en alle andere benodigdheden moeten naar de schietlocatie zodat we om 10uur precies de eerste schoten kunnen lossen.
Hier ook al vroeg in de weer om tenten enzo op te zetten voor carbidschieten. 1e keer alleen dat ik nog een bestelling moet ophalen 😂

vorig jaar was voor mij ideaal de 31 op zondag is het beste. kon ik de 30e nog afsluiten met een biertje bij valk. en daarna de 31e in de ochtend pas rustig naar huis rijden.

Waarschijnlijk vanaf 6 uur wakker en tegen beter weten in denken nog te gaan slapen. Tegen 8 die hoop opgeven. In de ochtend laatste dingen voorbereiden voor het vuurwerk en dan na de middag een dorpje verder carbid schieten en de feesttent in

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan