Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor je toelichting Tony, geeft duidelijk antwoord op wat schoonheidsfouten die ik en anderen dus hebben gezien tijdens de show. Vooral de uitleg bij de laatste salutes is belangrijk, verkeerd lont dus, een enorme misser natuurlijk, had de finale duidelijk afgemaakt als dat als salvo was gegaan.
Naar mijn idee is het al vaker fout gegaan met de finale in Hilversum, is dat tijdsdruk, spanning of telkens toeval dat het de finale is die niet helemaal lekker loopt?
Over de kwaliteit is iedereen het eens ja, waanzinnig, echt spectaculair vuurwerk, kan je niets van zeggen. Die ringbommen waren inderdaad goed getimed en waren goed op de hoogte, persoonlijk hadden ze van mij wel iets verder uit elkaar gemogen, W- of Fan-shape, een ring op zichzelf vind ikzelf namelijk prachtig.
![]()
whahahhahahaha leuk man whahahhaah zie mij daar staan met me opvallende witte schoenen te wijzen naar waar ik ga staan met filmen naast jouw fred whahahahahaha
leuk leuk leuk man hahahaha![]()
Deze foto is speciaal voor Pyromaniac.
Foto is genomen door Roel van het Nederlandse Vuurwerkmuseum
Met dank aan : http://www.vuurwerkmuseum.nl/
2 en een half uur voor de aanvang van de show:
http://www.vuurwerkmuseum.nl/modules/coppermine/albums/userpics/10004-hilversum-5-5-2008-2.jpg
Ik geloof dat jullie een belangrijk detail over het hoofd zien mannen.
Namelijk de jongens die boven op het platautje al geruime tijd aan het koude bier zaten en wat op deze foto goed te zien is hoe de gele rakkers gekoeld werden.
Namelijk in de plomp van het Laapersveld.
Rechts onderaan steekt het randje van het kratje Hinneken net boven de waterlijn uit.
Proost mannen. Leuke foto !
GIRON
PS, helemaal links op het muurtje zit de bewuste diehard die ik weet niet wat voor verhalen aan het ophangen was.
Hou hem dus in de gaten als je volgende keer niet opgezadelt wil worden met al die brootjes aap verhalen.
Het is een echt pitbul, drinkt zich zo ergens tussen als je met iemand staat te praten en bemoeid zich overal mee pffffff.
Ik geloof dat ik denk dat ik er weer moei van wordt als ik er weer aan terug denk![]()
haha inderdaad die hadden gewoon een eigen soort van koelkast bij zich
Die bleven heen en weer lopen haha.
En die man links op dat muurtje heb ik verder niet gezien maar zag wel dat die naar jou toe liep en kwam die met een een of andere verhaal van hun waren eerste ofzo weet ik veel wat die allemaal zei, en jij zei je moet beter je huiswerk doen ofzo he?![]()
PS, helemaal links op het muurtje zit de bewuste diehard die ik weet niet wat voor verhalen aan het ophangen was.
Hou hem dus in de gaten als je volgende keer niet opgezadelt wil worden met al die brootjes aap verhalen.
Het is een echt pitbul, drinkt zich zo ergens tussen als je met iemand staat te praten en bemoeid zich overal mee pffffff.
Ik geloof dat ik denk dat ik er weer moei van wordt als ik er weer aan terug denk![]()
De bewuste man is ieder jaar al vroeg aanwezig, vorig jaar en afgelopen jaar heb ik geen last van hem gehad omdat ik wat later aankwam, maar de 2 jaren ervoor was ik de klos![]()