Winkel met topaanbiedingen

holy shit wat goed koop en je krijgt vet veel gratis !! jmmr dat ik al besteld heb en me vuurwerk al in huis heb.....:bonk:

holy shit wat goed koop en je krijgt vet veel gratis !! jmmr dat ik al besteld heb en me vuurwerk al in huis heb.....:bonk:

niet alleen dat. Er is maar 1 dealer:angry:
Ik woon in Tilburg en de kosten heen en terug maken het al minder waard.

maar anders,,, stomde ik wel ff naar binnen:D

Laatst bewerkt:
Vandaag de bestelling opgehaald .
Niets dan lof over deze winkel !!

Alles voor de helft van de normale prijs EN ook nog een gratis (zware) cake
ontvangen.

Prima hoor !!

Ja had had veel over deze winkel gehoort over gratis dingen en veel goedkoperen prijzen . En wat ik zo lees ziet het er goed uit :)

Jammer dat het voor mij zo ver weg is. Ik had anders nog wel de Rip Rap en de Waterloo gehaald die ik voor deze prijs wel acceptabel vind. Maarja, bij mij verkooppunt morgenavond maar even kijken of ik ze ook hier voor zo'n prijsje kan scoren.

Tjah moet je ook geluk mee hebben dat het nog bij je in de buurt is en je niet kris kras door Nederland aan het touren bent 29 december. Woon gelukkig vlakbij gelderland (katan :))

Klopt.

Zoals je ziet hebben ze een redelijk verouderd assortiment overgekocht van Schuurmans Vuurwerk. Dit is een restpartij wat over is gebleven van voorgaande jaarwisselingen. Zijn veel producten die ondertussen niet meer te koop zijn, en daarom voor een dump prijs overgenomen kunnen worden van de importeur. Zo scheelt het Schuurmans Vuurwerk opslag, en kan Fietsenhal Middenmeer goedkoop zijn producten aan de consument verkopen.

mooie actie voor degene die hier kunnen bestellen ik zie de americam dream paketten ook die wil ik ook hebbe waren echt goeie paketten en ook nog us 3 paketten voor 27,50 das echt spotgoedkoop :O :)

Back
Bovenaan