pyromaniac
VWC lid
Gezellig Lev-he 
laten we hopen dat het weer beetje goed houd geen regen

laten we hopen dat het weer beetje goed houd geen regen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
hoop iedergeval mooi plekje te kunnen vinden voor het filmen
en centrale meeting point is wel goed idee![]()
Wij van FPM zullen er ook zijn. We bouwen mee met de show en zullen s'avonds ook de show filmen van de plek waar iedereen zal staan.
Tot de 5de Mei!
Kijk... dat vind ik nou eens leuk om te lezen man,
Video opnamens van de plek waar iedereen staat.
Normaal zie je alleen het vuurwerk en er is eigenlijk nog niemand geweest die de plek van de toeschouwers gefilmd heeft.
Ik kijk er naar uit.
Ik zal er ook zijn en dan kletsen we wel weer ff bij.
Groetjes Giron en tot 5 mei.
Ik bedoelde ermee juist filmen vanaf de plek waar het publiek staat. We hebben het weleens vanaf de schietplek gefilmd alleen hebben dit volgens mijn niet gebruikt.
Naar mijn weten is er afgelopen jaar gefilmd vanaf de schietplek en is uitgebracht op surround geluid, digitaal geluid of zo iets? En die heeft wel degelijk op FPM gestaan.
Iemand hier nog herinneringen over?
Oky dan.
Nou om eerlijk te zijn zou ik dat wel eens willen zien wat je toen gefilmd had.
Ik kan me nog wel de spectaculaire foto's herinderen waarbij er vanaf de shietplek naar het publiek toe is gefotografeerd.
Als je dan al die mensen op de achtergrond ziet, dan besef je pas eigenlijk hoe in trek dit vuurwwerk is.
HIER is die bewuste foto waar ik het over heb.
Groetjes Giron
Goeiemiddag,
Ik kan me nog wel een Fpm movie @ hilversum herinneren waarbij tijdens de show(film hoofdzakelijk vanaf kant toeschouwers) er af en toe overgescchakeld werd naar het schietveld (ik dacht vinnie) Met beelden van wegschietende shells e.d.
Een movie compleet vanaf de schietlocatie heb ik nog nooit gezien.
grt
200mm