Hilversum 05-05-2008

Is het geen goed idee om even een centrale plek af te spreken waar we allemaal verzamelen? Ik kan me voorstellen dat dat de "meeting" wel praktischer maakt.

Ik ken het terrein persoonlijk niet, maar als iemand die er wél bekend is even een voorstel kan doen voor een locatie, lijkt me dat prima.

Hier is iniedergeval een kaartje:

vuurwerkyq1.png

hoop iedergeval mooi plekje te kunnen vinden voor het filmen :)

en centrale meeting point is wel goed idee :bye:

Ongeveer in het midden van het publiek zit een stenen trappetje en een mooie stenen ondergrond, daar kan je het beste filmen: harde ondergrond, geen bomen in de weg. Ik zou er dan wel vroeg bij zijn want het staat daar meestal vol met statieven :D .

Er komen ook nog wat mensen van VWB en er komen ook veel mensen van VWC dus wordt hartstikke gezellig:D
Ik vind het ook wel een goed idee van een centrale meeting point.
Is het misschien niet handig om bij het station af te spreken?

Wij van FPM zullen er ook zijn. We bouwen mee met de show en zullen s'avonds ook de show filmen van de plek waar iedereen zal staan.

Tot de 5de Mei!

Wij van FPM zullen er ook zijn. We bouwen mee met de show en zullen s'avonds ook de show filmen van de plek waar iedereen zal staan.

Tot de 5de Mei!

Kijk... dat vind ik nou eens leuk om te lezen man,
Video opnamens van de plek waar iedereen staat.
Normaal zie je alleen het vuurwerk en er is eigenlijk nog niemand geweest die de plek van de toeschouwers gefilmd heeft.
Ik kijk er naar uit.
Ik zal er ook zijn en dan kletsen we wel weer ff bij.
Groetjes Giron en tot 5 mei.

Kijk... dat vind ik nou eens leuk om te lezen man,
Video opnamens van de plek waar iedereen staat.
Normaal zie je alleen het vuurwerk en er is eigenlijk nog niemand geweest die de plek van de toeschouwers gefilmd heeft.
Ik kijk er naar uit.
Ik zal er ook zijn en dan kletsen we wel weer ff bij.
Groetjes Giron en tot 5 mei.

Ik bedoelde ermee juist filmen vanaf de plek waar het publiek staat. We hebben het weleens vanaf de schietplek gefilmd alleen hebben dit volgens mijn niet gebruikt.

Ik bedoelde ermee juist filmen vanaf de plek waar het publiek staat. We hebben het weleens vanaf de schietplek gefilmd alleen hebben dit volgens mijn niet gebruikt.

Oky dan.
Nou om eerlijk te zijn zou ik dat wel eens willen zien wat je toen gefilmd had.
Ik kan me nog wel de spectaculaire foto's herinderen waarbij er vanaf de shietplek naar het publiek toe is gefotografeerd.
Als je dan al die mensen op de achtergrond ziet, dan besef je pas eigenlijk hoe in trek dit vuurwwerk is.
HIER is die bewuste foto waar ik het over heb.
Groetjes Giron

Laatst bewerkt:
Naar mijn weten is er afgelopen jaar gefilmd vanaf de schietplek en is uitgebracht op surround geluid, digitaal geluid of zo iets? En die heeft wel degelijk op FPM gestaan.

Iemand hier nog herinneringen over?

Laatst bewerkt:
Naar mijn weten is er afgelopen jaar gefilmd vanaf de schietplek en is uitgebracht op surround geluid, digitaal geluid of zo iets? En die heeft wel degelijk op FPM gestaan.

Iemand hier nog herinneringen over?

Nou dat kan ik je wel vertellen.
Er is GEEN opnamen vanaf de schietplek gemaakt maar gewoon vanaf de toeschouwerskant.
Het heeft ook niet op FPM gestaan en toen ik het hier op VWC wilde plaatsen was daar niet voldoende animo voor.
En dan heb ik het in dit geval over de dolbysuround track.
De film van Laapersveld 2007 was geloof ik van Paul, maar niet van mij.
Hier op VWC kan ik de topic van het Dolby verhaal niet meer terug vinden.
Ik heb het vermoeden dat deze is verwijded om plaats te kunnen maken voor het laatste Fallas festival

KORT VERSLAG
Groetjes Giron

Laatst bewerkt:
Ook deze gaat het waarschijnlijk niet worden, ben uitgenodigd voor t festival in Zwolle....mss dat ik laat op de avond nog op en neer ga, maar denk t niet... Jemig, lijkt of ik dit voorjaar niks zal meepikken! Zelfs Delfzijl niet! Sociale contacten zijn me toch iets dierbaarder dan vuurwerk...

Nog een paar dagen te gaan.
Het Laapersveld ligt er nu nog rustig bij.
Maandagavond wordt alles anders.

hj1uoH.jpg

Hier het laapersveld vanaf de andere kant

Lapersveld-onbewerkt.jpg

en ook nog een HDR High Dynamic Range foto van gemaakt.

Lapersveld-bewerkt.jpg

Groetjes Giron

Ik wilde net zeggen, die 2e is een HDR zeker :p maar je had het er al bij gezet.
Ik ben benieuwd wat voor show dit gaat worden:cool:

Oky dan.
Nou om eerlijk te zijn zou ik dat wel eens willen zien wat je toen gefilmd had.
Ik kan me nog wel de spectaculaire foto's herinderen waarbij er vanaf de shietplek naar het publiek toe is gefotografeerd.
Als je dan al die mensen op de achtergrond ziet, dan besef je pas eigenlijk hoe in trek dit vuurwwerk is.
HIER is die bewuste foto waar ik het over heb.
Groetjes Giron

Goeiemiddag,

Ik kan me nog wel een Fpm movie @ hilversum herinneren waarbij tijdens de show(film hoofdzakelijk vanaf kant toeschouwers) er af en toe overgescchakeld werd naar het schietveld (ik dacht vinnie) Met beelden van wegschietende shells e.d.

Een movie compleet vanaf de schietlocatie heb ik nog nooit gezien.

grt
200mm

Goeiemiddag,

Ik kan me nog wel een Fpm movie @ hilversum herinneren waarbij tijdens de show(film hoofdzakelijk vanaf kant toeschouwers) er af en toe overgescchakeld werd naar het schietveld (ik dacht vinnie) Met beelden van wegschietende shells e.d.

Een movie compleet vanaf de schietlocatie heb ik nog nooit gezien.

grt
200mm

We zullen ervoor zorgen dat we dit jaar het schietveld goed in beeld brengen tijdens het schieten! Tot morgen!! :bye:

Mannen, prima weersomstandigheden vandaag.
Alle ingredienten zijn aanwezig voor een goede show.
Mooi weer, veel publiek, prachtige locatie.
Ik zou zeggen tot vanavond allemaal.

Achter het Laapersveld ligt de Soestdijkerstraatweg.
Op de Soestdijkerstraatweg staat een Esso benzinestation, daarnaast een school.
(Het ROC) Voldoende parkeergelegenheid bij deze twee locaties

:bye:

Back
Bovenaan