[Dynasty] Panter

En dan nog. Kost maar 35 euro toch? Nouja als je budget tegen de 50 euro aanzit snap ik dat best maar als je 100 euro wil uitgeven, of zelfs maar 60/70 euro kan hij er best bij.:wink:
Het kan wel, maar de meesten zullen voor een stars over paris kiezen. Maargoed, ik neem hem 100%! Heb met een vriend afgesproken, waar ik dit jaar mee samen ga stoken om een lijstje te maken. We leggen zo'n 200 euro weg voor Dynasty, en kopen alleen maar losse blokken.:cool:
En de panter wordt er 1 van! Kan niet wachten hem af te steken!
:bye:

Ik heb deze gisteren in actie gezien en wat een grote mooie boeketten kwamen hier van af zeg. En wat een burstknal erbij.

Ik begrijp volledig waarom bepaalde mensen deze aanschaffen!

Nog een filmpje van de Panter, geschoten tijdens een demo:

http://www.youtube.com/watch?v=ug1OTGiqWUw

Bedankt voor het filmpje Fred en ik moet toch zeggen: wat een fantastische cake. Ik was vorig jaar al verbaasd van wat sommige NL-fabrikanten uit "slechts" 500 gram.
Maar dit jaar is het nog veel beter, de New York is verbazingwekkend, maar de mooiste is de Ferro Select 5155, maar die is (zoals veels te vaak gezegd) achterlijk duur.
Maar deze cake, de Panter, heeft veel mooi effecten en ook omdat hij met 2/3/4 effecten tegelijk de lucht in wordt geschoten geeft het een professioneel effect voor een geweldige prijs voor een 500-grammer.

Bij mijn dealer gelukkig in de aanbieding....29 Euro !!
BTW Stars over Paris 14,99 !!.

Lucky me !!:p

Cheers:bye:
Mek

geen worden voor dit stukje afweergeschut , de boeketten waren groter dan het hele basketbal veld , en de druk voelde je op je hele lichaam .

Man oh man wat een geweld was dit, boeketten waren gigantisch groot! En wat een mooie effecten man:shocked:, ik vind hem zelfs mooier dan de Barracude (full loaded) en dat moet toch wat zeggen! (was trouwens een leuk doorlontprojectje, eerst een barracuda en dan een panther, zag er gelikt uit!)

ik moet je hieren helemaal gelijk geven!

wat een prachtige boeketten kwamen hier van af zeg! en groot! machtig mooi deze pot, volgend jaar weer :D:D!

zowieso een aanrader!

ik moet je hieren helemaal gelijk geven!

wat een prachtige boeketten kwamen hier van af zeg! en groot! machtig mooi deze pot, volgend jaar weer :D:D!

zowieso een aanrader!

Deze heb ik volgend jaar ook weer ja. Enige minpuntje vond ik dat de kleuren tamelijk grauw/donker waren. Misschien komt dit door de rook die zo lang bleef hangen want op de demo waren de kleuren wel mooi. Hoe heb jij dit ervaren?

ik heb hier totaal geen last van gehad, ik stak het pas om +- 1 uur af, toen was de meeste rook al weggetrokken hier.
ik vond dat het mooie kleuren waren hoor, ook een andere panter, afgestoken in mijn straat om 20.00, prachtige kleueren.

jammer dat jij last had van de rook, zonde!

wat 'n extreem machtig ding was dit zeg , heldere kleuren , goed uitgewwerkte palms , en de kracht die er vanaf kwam , was zoals eerder gezegt op je gezicht te voelen , daar doen we het toch voor of niet dan jongens , kortom puur genieten met deze langwerpige joekel .

Dit was mijn finale.:cool:
Wát een geweldige cake zeg, alles was gewoon perfect. Ik had geen last van grauwe kleuren ofzo, ik zag prachtige grote boeketten. En hij schiet ook zo lekker veel tegelijk he!
Zeker een waardige afsluiter!

ik had een karton van deze prachtige Panters ( 6stuks) overlappend door gelont in 1 woord PRACHTIG wat gingen ze lang door het leek oneindig door te gaan,echt een top product van Wolff grote klasse.
en de boeketten zijn echt machtig groot en de knallen zijn goed hard te noemen

Zoals de Stars over paris in 2006 de beste nieuwkomer van Wolff was vind ik de Panter in 2007 de beste Wolff cake qua prijs kwaliteit.
Super mooie cake. Heb er ontzettend van genoten.

Ontzettend veel positieve reacties over deze cake. Dan moet ik daar ook maar in meegaan. Ik heb deze kunnen aanschouwen zonder dat ik het verwacht had. Op de heenweg naar de kroeg stond ik te praten met iemand en ineens een luide knal met een gigantisch breed effect. Hij ging ook maar door. En de finale, die maakte het echt helemaal af. Wat een heerlijke cake, neem er 3 en hij is vergelijkbaar met een proffesioneel blok van Bonbridge! Wat een supercake! Deze komt ook zeker in mijn collectie.

Back
Bovenaan