Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hadden ze voor de afgelopen dagen en vandaag ook geen slecht weer voorspeld? Vind het al dagen prima stook weer, dat het maar zo mag blijven.

Hadden ze voor de afgelopen dagen en vandaag ook geen slecht weer voorspeld? Vind het al dagen prima stook weer, dat het maar zo mag blijven.

Haha hier in het noorden is het momenteel voor het gevoel al aan heg stormen / windrkacht 6.. dus hier mag het van mij wel veranderen..

Vind het nu prima stookweer en ja er staat hier een windkracht 5 volgens Windy. Als dit de windkracht is met oudjaar zou ik al redelijk blij zijn. Tuurlijk liever 2/3 maar dat zit er niet in. Alles beter dan 6/7. Heb het over west Brabant nu.

Ik begin steeds positiever te worden!
Alleen langs de kust redelijke wind. Binnenland windkracht 4bft.
Ik zeg snel tekenen! En weinig tot geen neerslag
122193FF-D9F1-4DC2-BC1D-0EE79B604B20.png
57E83FD8-249E-4D76-86E4-883D3DC4AA02.png

12m/s hier, dan ist echt niks.
. Wat een trapwerk zonet, terug was wel lekker maar heen twijfelde ik echt aan alles hahaha

Man je kan er echt niks van op aan. Gister leek het allemaal drama en nu ziet het er allemaal wel weer aardig uit.

Ik ga ook echt maar stoppen met het bekijken van alle apps, het fluctueert toch allemaal nog sterk. Zie het op de dag zelf wel haha.

Ik weet niet wat er voor vandaag voorspelt was voor de kust regio's, maar er waait een flinke windkracht 7 dwars door m'n straat nu :bonk:

Windy voorspelt voor de 31ste savonds nu een windkracht 6, precies door m'n straat heen :bonk: Was eerst westenwind, dat was stuk beter geweest.

Ik weet niet wat er voor vandaag voorspelt was voor de kust regio's, maar er waait een flinke windkracht 7 dwars door m'n straat nu :bonk:

Windy voorspelt voor de 31ste savonds nu een windkracht 6, precies door m'n straat heen :bonk: Was eerst westenwind, dat was stuk beter geweest.

Dan maar stoken in de straat naast je :)

Aan de weermannen: voor mij is zuidenwind echt klote, dan waait het precies door m'n straat heen. Gisteren was het nog westenwind, wat een stuk gunstiger is. De windkracht is nu wel aardig bepaald begrijp ik, maar hoe groot is de kans dat de richting nog veranderd?

Vandaag in iedergeval een aardig beeld gekregen hoe zondag gaat worden

Bijlagen

• Screenshot_20231228_122752_Buienradar.jpg
    Screenshot_20231228_122752_Buienradar.jpg
    73,6 KB · Weergaven: 0
Aan de weermannen: voor mij is zuidenwind echt klote, dan waait het precies door m'n straat heen. Gisteren was het nog westenwind, wat een stuk gunstiger is. De windkracht is nu wel aardig bepaald begrijp ik, maar hoe groot is de kans dat de richting nog veranderd?

Voor cakes maakt dit weinig uit, die pakken de wind boven de huizen wel, tenzij je flats van minimaal 10 hoog naast je hebt staan. Voor fonteinen kan dit wel een dingetje zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan