[Freakactie 2021] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het ophalen betreft ook F2?

Was dat maar waar dat gaan we 2 zaterdagen open in de maand :D

Nee voor Cat1 afhaal gaan we 1x per maand open houden we toch nog een beetje het gevoel.:D

We hebben tevens nog de laaatste funke luchthuilers en die kunnen dan opgehaald worden in dat weekend.

Ik ben nu bezig met Pos om er een soort koppeling in te hangen waardoor het afhaalblok naar boven komt.

Dennis

Maar wil je CAT 1 nu bestellen doe dit dan even in een gesloten order en zet hem in een tijdsblok nacht dan pas ik hem aan naar 30 januari en krijg je een nieuw afhaalbewijs.

De eerste zaterdag staat voor 30 Januari tussen 10:00 en 12:00.

Lekker bezig hier alweer zeg. Erg fijn om te zien weer, lekker genieten dit. Succes Dennis!

Lekker man! Meteen een paar popcorn fountains weg gekaapt. Dennis, zou je misschien ook aan de Katla on Fire en Crackling Crystal kunnen komen?

Als je de crackling crystal in de webshop weet te krijgen, zie je mij aan het einde van het jaar!

Komt zo vrij :

Thunder Storm
Rapapapah
3907 Almere haven
Mega willows 1x
Splitting Red
Bushwackers
The Gunslinger
2-Pack Extreme
Paradise Fountain
Megamine

Van alles maar beperkt

Dank u Dennis:D

Het Splitting Red project komt weer terug! Bovenstaande film betreft het 6x de Splitting Red. Heb er nu 8 besteld:)

Weet jij toevallig welk productiejaar je beschikbaar hebt Dennis?

Hey Dennis! Zag dat er weer een nostalgisch meterpakketje beschikbaar was, gelijk gebruik van gemaakt! Lekker man!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan