Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoetermeer nu 7 geloof ik. Wat jappy gaat stoken aan de andere kant van Zoetermeer zal ik hier voorbij zien komen. Ook morgenavond/nacht verwachten ze 6 :sad:

Net wat vw gezien en de boeketten gingen gewoon recht omhoog maaar de mine vonkenregen langs de gevel en over de daken heen :cry:

Ik woon dus ook in zo’n smalle/normale straat.

Hier in nh waait het echt pittig nu. Ik heb meerdere malen hier ms en 3 - 4- 5 gehoord. Weet iemand wat het nu in de regio alkmaar doet aan wind? Want stoken zit er zo haast niet in

Ik kom ook uit de regio Alkmaar en volgens Windy.com is dit ook ongeveer hoe het er morgenavond uitziet. Soms nog wel wat heftiger. Waardeloos dus!

Ik kom ook uit de regio Alkmaar en volgens Windy.com is dit ook ongeveer hoe het er morgenavond uitziet. Soms nog wel wat heftiger. Waardeloos dus!

Ja echt waardeloos, al zeg ik net wel 100 meter verder een 25mm cake afgestoken worden en die kwam prima uit de verf. We gaan het zien morgen!

Arome en Harmonie zeggen beide knetterharde wind. Die zitten er in mijn ervaring meestal niet naast, zeker als die 2 modellen gelijk lopen met elkaar. Ik ga echt op zoek naar een flat met de juiste windrichting die de boel blokkeert haha.

Oudejaarsdag trekken gebieden met fikse regen van zuidwest naar noordoost over het land. Toch zijn er ook perioden met droger weer maar het blijft wel overal bewolkt. Pas tijdens de avond wordt het, het eerst in het zuiden, wat langer droog. De temperatuur loopt op naar extreem hoge waarden voor de tijd van het jaar. In het noordwesten is het in de 's middags 13 graden. In het midden van het land is het 15 of 16 graden en in Limburg kan het plaatselijk 18 graden worden! Waarschijnlijk worden talrijke warmterecords gebroken. De zuidwestenwind is vrij krachtig tot krachtig en aan de kust en op het IJsselmeer krachtig tot hard. Oudejaarsavond kan de zuidwestenwind in het waddengebied toenemen tot enige tijd stormachtig en in het noordwesten zijn windstoten tot rond 80 km/uur mogelijk.

De jaarwisseling zelf verloopt extreem zacht met wel nog steeds die stevige zuidwestenwind. Voornamelijk in het noordwesten kan wat (mot)regen vallen maar op veel plekken verloopt de jaarwisseling zelf vrijwel droog.

Fwiw heeft buienradar voor Grunn nu windpiek rond 18u en afnemend vanaf 21u...dat beetje regen deert vuurwerk niet, ik teken hier wel voor. Magoe, uienradar..weerblabla

Screenshot_20221230-191524.jpg

Ach ja, de trent is nu wel ongeveer duidelijk wat het gaat worden met het weer. zolang het maar droog blijft ga ik stoken. Het is nu windkracht 5 hier en er wordt volop gestookt. Ondanks dat het redelijk snel verwaaid ziet het er nog steeds goed uit.

Ik woon aan de kust en elke keer als ik de modellen bekijk word het net niet net wel. Windkracht 5 en soms word het 6, ik hoop dat het morgen een 5 word, ik zag net een cake in de straat met nu 5 en dat zag er oke uit. De effecten vervlogen vrij snel maar voor mij goed genoeg.

Ik woon aan de kust en elke keer als ik de modellen bekijk word het net niet net wel. Windkracht 5 en soms word het 6, ik hoop dat het morgen een 5 word, ik zag net een cake in de straat met nu 5 en dat zag er oke uit. De effecten vervlogen vrij snel maar voor mij goed genoeg.
Gewoon stoken tis maar 1x per jaar oud en nieuw. Het weer kunnen we helaas niet uit kiezen!

Ik woon in friesland en voor morgen is er windkracht 5/6 verwacht. Nu zie ik de windvlagen die gaan richting de 70/80kmph. dus wind zelf valt aardig mee maar ik merk die windvlagen hier nu al gaat nergens meer over.

Screenshot_36.png

Hier echt al uren achter elkaar zeikweer in Friesland, keiharde wind en dikke regen. Zag een potje de lucht in gaan en kreeg echt de indruk dat het kruit gewoon niet goed ontbrandde in de lucht. Zwakke en snel verwaaiende effecten. Met dit weer laat ik morgen alles staan…

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan