Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
We moeten ons vuurwerk maar bewaren de wind is echt niet goed. Het is niet verantwoord om morgen te stoken. Geen andere opties dan het bewaren voor volgend jaar. Als er dan geen verbod is of het weer alweer slecht is. Anders inleveren. Het is niet anders.

Zie net 2 kleine cakejes op afstand gaan bij een redelijk bulderende Zuid 5, maar zag er nog aardig uit.. Goud wordt ander verhaal denk

We moeten ons vuurwerk maar bewaren de wind is echt niet goed. Het is niet verantwoord om morgen te stoken. Geen andere opties dan het bewaren voor volgend jaar. Als er dan geen verbod is of het weer alweer slecht is. Anders inleveren. Het is niet anders.

Lever maar in hoor :D extra vuurwerk is nooit weg.

Vraagje: zou het helpen om in de luwte van een flat te stoken? Staat hier aan de overkant van het water een flat van 8/9 verdiepingen, precies gericht naar zuid zuid west. Iemand enig idee?

Dat gaat echt niet gebeuren. Hier gaat alles de lucht in. Ik wil volgend jaar, mits het is toegestaan, weer op jacht naar mooie koopjes. Dit maakt toch 75% van de belevenis uit. Alleen als het ook nog eens met bakken de lucht uitkomt, dan overweeg ik het om te bewaren. Pyro stookt altijd, weer of geen weer. :D

Vuurwerk inleveren? Wat is dat nou weer voor iets? Als je er echt over nadenkt mag je mij een PB sturen en het bij mij inleveren.

Inleveren hahahah, nooit gek. Afsteken dan.

Windkracht 5 en daarna 4 voor regio Rotterdam. Prima toch? Tuurlijk niet perfect maar alles gaat de lucht in:sint:

Wat zijn de verwachtingen voor Rotterdam om 00:00 uur? Benieuwd of het nationale vuurwerk hier wel door kan gaan. >9m/s is dit over en uit…

Ben je gek man, je pot gewoon goed klem zetten en een compound zie ik nou ook niet gelijk de lucht in waaien.
Gewoon ff uit je wak klimmen en gaan met die banaan, life is a bitch maar een beetje wind gaat mij er niet onder krijgen.

Nie zo aanstellen en gewoon stoken;)

windstoten in Harmonie zijn veel lager als bij gfs.

HARDMOPME12_36_19.png

HARMONIE

GFSOPNL12_36_19.png

GFS

Knmi Guidance:

Zaterdagavond is, op nadering van een volgende golftop, de kans op zware windstoten boven het noordwesten van het land behoorlijk groot, (de wind is dan tijdelijk meer aanlandig). Hiervoor staat een code geel uit. De wind heeft in de laatste modelrun een fractie lagere windsnelheid. De 9 Bft boven de Noordzee is dan niet meer te zien. De waarschuwing voor zware windstoten boven het noordwesten van het land blijft echter nog wel uitstaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan