ATF
VWC lid
Ja niet verantwoord of leuk om te stoken. Hopen op een wonder en anders maar lekker eten en drinken..Hier in Den Haag ook, als ik mensen gekend had was ik naar het Oosten gevlucht haha
Vooral die vlagen zijn heftig hier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja niet verantwoord of leuk om te stoken. Hopen op een wonder en anders maar lekker eten en drinken..Hier in Den Haag ook, als ik mensen gekend had was ik naar het Oosten gevlucht haha
Vooral die vlagen zijn heftig hier
Hier in nh waait het echt pittig nu. Ik heb meerdere malen hier ms en 3 - 4- 5 gehoord. Weet iemand wat het nu in de regio alkmaar doet aan wind? Want stoken zit er zo haast niet in
Ik kom ook uit de regio Alkmaar en volgens Windy.com is dit ook ongeveer hoe het er morgenavond uitziet. Soms nog wel wat heftiger. Waardeloos dus!
Zoetermeer nu 7 geloof ik. Wat jappy gaat stoken aan de andere kant van Zoetermeer zal ik hier voorbij zien komen. Ook morgenavond/nacht verwachten ze 6![]()
Arome en Harmonie zeggen beide knetterharde wind. Die zitten er in mijn ervaring meestal niet naast, zeker als die 2 modellen gelijk lopen met elkaar. Ik ga echt op zoek naar een flat met de juiste windrichting die de boel blokkeert haha.Ik kom ook uit de regio Alkmaar en volgens Windy.com is dit ook ongeveer hoe het er morgenavond uitziet. Soms nog wel wat heftiger. Waardeloos dus!
Gewoon stoken tis maar 1x per jaar oud en nieuw. Het weer kunnen we helaas niet uit kiezen!Ik woon aan de kust en elke keer als ik de modellen bekijk word het net niet net wel. Windkracht 5 en soms word het 6, ik hoop dat het morgen een 5 word, ik zag net een cake in de straat met nu 5 en dat zag er oke uit. De effecten vervlogen vrij snel maar voor mij goed genoeg.
Bekijk bijlage 70382
Bekijk bijlage 70383
Met de neerslag komt het in het ZW wel goed en wind 4-5 gaat nog wel.
Als je naar je windvlagen kijkt is het windkracht 8