Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet zeggen dat 2e regengebied sneller en vroeger doortrekt dan verwacht, als dat met die warme rug die precies om 00h werd verwacht nou ook zo gaat...kan de wind idd al halverwege de avond gaan liggen ipv pas vannacht

Hier komt het met bakken uit de lucht. Balen, normaal zouden we nu al buiten staan. Maar schijnt rond 11:00 beter te worden. Maar ook al wordt het pas later droog, mogen echt onze handen dichtknijpen denk ik.

Moet zeggen dat 2e regengebied sneller en vroeger doortrekt dan verwacht, als dat met die warme rug die precies om 00h werd verwacht nou ook zo gaat...kan de wind idd al halverwege de avond gaan liggen ipv pas vannacht

Dat zou top zijn..alleen verwacht ik het niet. Misschien dat de volgende runs wat meer duidelijkheid gaan geven, maar ik denk dat we het hiermee moeten doen

Ik word net gewoon wakker van noodweer (regio west brabant) , echt hele harde regen en snoeiharde wind. Als dit vanavond zou zijn zou het echt onmogelijk zijn om iets af te steken, hopelijk krijgen we hier als eerste het ergste weer en vanmiddag opklaringen zodat ik kan starten met stoken.

Nee echt bizar weer op dit moment

Staartje van het frontje was dat ja, regen horizontaal door de straten en flinke windstoten, nu al ff stuk beter en vooral wat lichter :rolleyes:

Jemig wat is het nu al warrrrmmm, en vanavond bijna op temp waar ik thuis in zit! Nou ja, graadje of 2 verschil. Bizar wel.

Zo goed als droog hier in avond/nacht in het midden van het land zeggen ze. Nu nog iets eerder van windkracht 5 terug naar 4 en alles komt goed.

@David Je noemde toevallig net het weer in Soest, maar het valt hier nu eigenlijk 100% mee. Gaat het dan later nog komen? Is nu namelijk droog en niet veel wind :)

Ik zit op windy de diverse modellen bijlangs te turen, en het lijkt of echt enkel kustrand nw en n rond 00u last hebben van echt te harde wind. Bv Ljouwert/Grunn/A'dam lijken net in groene zone te zitten.

Wel wat wisseling tussen de modellen; ene laat het halverwege avond al wat afnemen, andere pas later in de nacht zodat 02u zelfs niet haalbaar zou zijn.

Maar denk dat voor gros het best goed stoken wordt. Hoe verder van de kust hoe beter natuurlijk, als altijd. Vanaf een 20-30km van de kust max 5bft.

Show R'dam is kantjeboord...maar wrs kan wel gezien windveld meer Noordelijk lijkt te blijven. Verder dan dat binnenlands op die breedte waar ze al hebben afgebouwd was dat voorbarig.

Ja ik ga het ook proberen aan de kust. De wind zelf gaat wel alleen die vlagen niet. Die zijn er alleen niet heel frequent gelukkig

Zoals het er nu naar uitziet vanaf een uur of 1800 droog voor mijn regio(Deventer) iig t/m middernacht. En windkracht ongeveer 3 t/m 4. Daar teken ik voor :)

Stook ze allemaal!

Ja ik ga het ook proberen aan de kust. De wind zelf gaat wel alleen die vlagen niet. Die zijn er alleen niet heel frequent gelukkig
Nou hier in Den Haag loeit de wind, ik hoor het gewoon razen tussen de gebouwen door.
Ik ga zometeen kiten toevallig op Rockanje dus ben benieuwd hoe de wind daar binnenkomt.
Vergeet ook niet dat de wind boven de gebouwen 2x zo hard is.

Ik hoop zo vurig dat het straks toch eerder minder winderig is!!! Wil echt genieten van m’n bakken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan