Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerste neerslag zone is voorbij hier in het ZW. De volgende komt er aan met meer activiteit. Laat ze maar rap voorbij gaan. Windkracht 2 nog maar zal straks gemiddeld 5 worden in west brabant. Bedankt voor de updates. Vandaag vooral buienrader in de gaten houden! Veel stook plezier allemaal.

Dat ziet er alsnog allemaal redelijk goed uit vergeleken met de voorspellingen van de week. Bedankt jongens voor de updates iedere keer.

Mijn buienradar geeft tot 00:00 bft 5-6, en erna dropt het naar 3 en zelfs 2. Regen lijkt vanavond weg. Dus als het tegenzit blijft alles met goud binnen, en als het mee zit wordt het ouderwets rammelen.

Bedankt voor alle updates hier gasten, klinkt toch nog redelijk positief tot slot en we gaan het meemaken vandaag! Enjoy

Bedankt allen! Ben nog wel even benieuwd wat het tweede buienfront doet vanmiddag. Trekt ook over Oost of meer grotendeels over noord

Ik word net gewoon wakker van noodweer (regio west brabant) , echt hele harde regen en snoeiharde wind. Als dit vanavond zou zijn zou het echt onmogelijk zijn om iets af te steken, hopelijk krijgen we hier als eerste het ergste weer en vanmiddag opklaringen zodat ik kan starten met stoken.

Nee echt bizar weer op dit moment

Wel droog vanavond, wind blijft dubbeltje op z'n kant, nowcasten.

Denk eraan vanaaf fonteinen op binnenplaats tussen huizenblok te stoken, stuk minder wind op menshoogte, maar weet niet hoe buren hun katten (met wie ik allemaal in goed contact ben, mens en dier, dus om denk) daar onder zijn. Dat kwartier om 00u, en losse knal momenten ervoor, accepteert iedereen wel.

Hey Richardus. Ik zou ff aanbellen. Lijkt me geen punt zeker niet als je geen zware crackling fonteinen hebt.

Ja doek bij eentje denk ik ook ff, echt pure crackling dingen kan ik wel laten, of gewoon later op straat vast tussen bakstenen, die herrie blijft 't wel doen alleen ff minder spreiding tja

Ik word net gewoon wakker van noodweer (regio west brabant) , echt hele harde regen en snoeiharde wind. Als dit vanavond zou zijn zou het echt onmogelijk zijn om iets af te steken, hopelijk krijgen we hier als eerste het ergste weer en vanmiddag opklaringen zodat ik kan starten met stoken.

Nee echt bizar weer op dit moment

Noodweer? Ik weet niet waar jij woont, maar hier is het echt geen noodweer. Omgeving Steenbergen. Regen wel, maar wind is 3-4 geweest vanmorgen.

Gezien de voorspellingen van afgelopen dagen en hoe het positief is bijgetrokken, denk ik dat we er goed vanaf komen! Iedereen bedankt voor jullie inzet om ons zo duidelijk mogelijke informatie te geven en een prettige knallende jaarwisseling toegewenst!

Is toch allemaal voorspeld jongens:) is elke keer hier gezegt overdags bak regen vanaf smiddags trekt het regen weg en word de wind minder

Denk dat Jorginho deze keer wél liever de oper (8m/s,te doen) volgt dan het gemiddelde of mediaan (10m/s, niet te doen)?

eps_pluim_ff_06260.png

Gezien de voorspellingen van afgelopen dagen en hoe het positief is bijgetrokken, denk ik dat we er goed vanaf komen! Iedereen bedankt voor jullie inzet om ons zo duidelijk mogelijke informatie te geven en een prettige knallende jaarwisseling toegewenst!
.

Je woont zeker niet aan de kust, er staat hier een puist wind pffft. En die gaat echt niet minder worden, eigenlijk te hard voor mijn cakes.

Maar goed we gaan knallen vandaag, geniet ervan heren en doe voorzichtig met de wind

Is er iemand die er een beetje inzit die mij zou kunnen vertellen hoe t daadwerkelijk wordt rondom purmerend op gebied van wind. Zie veel onheilspellende kaarten voor nordholland maar weet het niet precies

Is er iemand die er een beetje inzit die mij zou kunnen vertellen hoe t daadwerkelijk wordt rondom purmerend op gebied van wind. Zie veel onheilspellende kaarten voor nordholland maar weet het niet precies

Op een staatje zie ik dat Purmerend het droog houd van 22.00 - 04.00 uur, echter wel wind met
45km/u ( 6 )

Ha stadsgenoot,

Ja. wordt ook kriegel van al die mappen en van het feit dat die harde wind aan de kust ook boven Purmerend nog ligt. De ochtend nu is vergelijkbaar met wat we kunnen verwachten in de nacht, denk ik zo. Hopelijk zwakt het op tijd af.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan