Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als er sneeuw gaat vallen tussen kerst en oud en nieuw is dat in mijn ogen erg bevorderlijk voor het sfeertje naar oud en nieuw toe.:kerst:

Wat was er voor bijzonders in januari en februari beast?:p dab ben ik dat vergeten denk ik haha

Zelf ben ik bijvoorbeeld in januari nog op wintersport geweest. Over sneeuw gesproken.. als de hoeveelheid die daar lag straks hier komt te liggen, ben ik een blij man. :D

Ik vind het soms gewoon een beetje raar hoe men over een klotejaar spreekt, door o.a. covid, de maatregelen, vuurwerkverbod etc. Terwijl januari en februari toch ook echt 2020 was. En toen was er nog geen sprake van het hele corona-circus. Per persoon wordt een jaar verschillend beleefd uiteraard, maar daar kan je niet alles van maart en daarna de schuld van geven, vind ik. :wink:

Maar ik dwaal af... Back on topic!

Hmmm, normaal het meest stressvolle topic dat je kan bedenken rond deze tijd. Nu zal het me jeuken eigenlijk .... :sad:

Net wat grafiekjes gezien, temperaturen gaan na de kerst maar normale temperaturen, ik denk dat de temperaturen te hoog zien om tot sneeuwval te komen maar ja we wachten af, een ding is zeker alles is zeer onzeker.

Nog maar 12 dagen..

Heel vreemd, maar ik begin er ook weer zin in te krijgen. Back to basics, misschien wel terug naar de kinderjaren met al dat kleine cat 1 vuurwerk. Ik hoop zoals elk jaar weer op vrijwel windstil, bewolkt en nevelig weer. Dan blijven die rooksporen van m'n Luftheulers zo lekker hangen :p.

En hoe staat het er voor inmiddels? We hebben natuurlijk David, maar ook een aantal liefhebbers die zich bezig houden met het weer.

En hoe staat het er voor inmiddels? We hebben natuurlijk David, maar ook een aantal liefhebbers die zich bezig houden met het weer.
Zoals het er nu naar uit ziet wordt het kouder weer na of rond de kerstdagen. Hoe veel kouder is nog niet duidelijk. Dat geldt tevens ook voor de neerslag er wordt wel wat winterse neerslag berekend maar die zijn er nog niet in overvloed. Laatste gfs uitdraai zijn er wat meer die voor sneeuw gaan.

Momenteel geen extremen in de modellen; geen harde wind, weinig tot geen neerslag, tegen de 5 graden, dauwtemp net iets lager (dus geen mist)...afwachten maar, kan op deze termijn nog volkomen anders worden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan