Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alle politie wagens zijn automaat, klein laagje aangevroren sneeuw ijssel is genoeg.

Laatst bewerkt:
Kan niet wachten tot David hier weer langs komt, hoop echt op top weer dit jaar.

Dit is altijd een van de zenuwslopende topics normaal... stoken ga ik sws maar ben ik de enige die dit nu minder belangrijk vind het weer??

Dit is altijd een van de zenuwslopende topics normaal... stoken ga ik sws maar ben ik de enige die dit nu minder belangrijk vind het weer??

Nou ja eerlijk gezegd is dit jaar goed weer van groot belang, als het weer zo slecht is dat iedereen binnen blijft en de jaarwisseling zo rustig is geweest, dan weet je wel hoelaat het is

geef mij maar rond het vriespunt en wat lichte regen...mist mag dit jaar ook trouwens :D

Als het volgend jaar maar een topjaar wordt dan

Dit jaar bewolkte dag wat neigt naar regen,weinig wind en enkele graden boven nul. Volgend jaar onbewolkt,vriespunt en ook weinig wind.

Nu de laatste f1 aankopen binnen zijn en daarmee voldaan is aan de kruitstress en het hamstergedrag moet er nu toch nog iets zijn om de komende 2 weken stress om te hebben.
Dus ondanks het verbod toch maar focussen op het weer.
Je moet je toch nog ergens druk om kunnen maken ;)

Zachte Kerst, daarna koud!?

30-daagse: winterweer na Kerst?

Wouter van Bernebeek Vandaag 08:15 uur

Krijgen we een overgang naar winterweer eind december? Die kans lijkt steeds groter te worden! Maar voorlopig is het nog zacht..

Vandaag is de nieuwe 30-daagse verwachting weer uitgekomen. De afgelopen winters waren deze weerkaarten doorgaans zacht en wisselvallig, maar wat schetst onze verbazing nu: er lijken serieuze kansen op een koude(re) periode te ontwikkelen! Dat duurt trouwens nog wel eventjes. Eventuele kou begint pas na de kerstdagen, vanaf de periode 27-30 december. Maar de vooruitzichten laten de temperaturen mogelijk flink dalen door het 'uitstromen' van koude lucht over West-Europa. En dat hebben we lang niet gezien in deze tijd van het jaar.

Volgens weer plaza 30 dagen

Top stookweer ( dan maar met Cat. 1 ). Positief 2021 in boys.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan