Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Maar die stress die het met zich meebrengt als het zelfs 2 dagen van te voren nog onduidelijk is och man wat een verschrikking.![]()
Mooi stookweertje vanavond!
Wat te denken van vorig jaar! ik fietste van de ene kant van ons dorp naar de andere kant naar huis en hoe dichter ik bij huis kwam hoe mistiger het werd.Maar die stress die het met zich meebrengt als het zelfs 2 dagen van te voren nog onduidelijk is och man wat een verschrikking.![]()
Ik hoop van harte dat er de 31e een 10-20cm sneeuw valt, waardoor er een verkeersinfarct ontstaat en onze blauwe vrienden niet van de gestrooide wegen zullen afwijken. Zodat wij op een normale wijze ons normale vuurwerk op een normale tijd kunnen afsteken.
Dat zou wat zijn Daniel! Eerst wou ik zeggen, dat ik wenste dat het pot en pot dicht zou zitten van de mist. Maar nee toch niet, goede ijzel of een dik pak sneeuw! Dat zou beter zijn. Al verwacht ik niet dat er 1 vlok gaat vallen.