Het weer op 31 december en 1 januari.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach het weer op 31 december, dat zijn van die dingen waar ik me jaren geleden nog wel eens druk over maakte. Tegenwoordig spelen er voor de vuurwerkliefhebber andere zorgen ;)

Blijft toch leuk om met het weer bezig te zijn, niet alleen voor de jaarwisseling, maar ook vanwege de stemming die het met zich meebrengt. Wat kouder weer is altijd goed voor de sfeer!

Maar die stress die het met zich meebrengt als het zelfs 2 dagen van te voren nog onduidelijk is och man wat een verschrikking.:shy:

Doe wat je niet laten kan, vanavond was er toch weer een protestactie? Of eigenlijk morgenavond. Maar goed categorie 1 is sowieso een optie.

Maar die stress die het met zich meebrengt als het zelfs 2 dagen van te voren nog onduidelijk is och man wat een verschrikking.:shy:
Wat te denken van vorig jaar! ik fietste van de ene kant van ons dorp naar de andere kant naar huis en hoe dichter ik bij huis kwam hoe mistiger het werd.

Ik hoop van harte dat er de 31e een 10-20cm sneeuw valt, waardoor er een verkeersinfarct ontstaat en onze blauwe vrienden niet van de gestrooide wegen zullen afwijken. Zodat wij op een normale wijze ons normale vuurwerk op een normale tijd kunnen afsteken.

Dat zou wat zijn Daniel! Eerst wou ik zeggen, dat ik wenste dat het pot en pot dicht zou zitten van de mist. Maar nee toch niet, goede ijzel of een dik pak sneeuw! Dat zou beter zijn. Al verwacht ik niet dat er 1 vlok gaat vallen :p.

Ik hoop van harte dat er de 31e een 10-20cm sneeuw valt, waardoor er een verkeersinfarct ontstaat en onze blauwe vrienden niet van de gestrooide wegen zullen afwijken. Zodat wij op een normale wijze ons normale vuurwerk op een normale tijd kunnen afsteken.

Dat zou wat zijn Daniel! Eerst wou ik zeggen, dat ik wenste dat het pot en pot dicht zou zitten van de mist. Maar nee toch niet, goede ijzel of een dik pak sneeuw! Dat zou beter zijn. Al verwacht ik niet dat er 1 vlok gaat vallen :p.

Oww ja, helemaal mee eens.

Hier ga ik ook op hopen, dat het spiegelglad wordt en binnenwegen bijna niet berijdbaar zijn. Maar dan wel alleen op de 31ste, niet de 30ste al, want dan moet ik nog "iets" gaan ophalen.... :p

Ik hoop dat er natuurijs ligt en Nederland massaal aan het schaatsen slaat. Jullie snappen vast wel waarom.

30e volle maan dus dan vaak een overgang met slecht weer of jiist heel kalm helder weer, dan hopelijk niet met een inversie die vocht en rook eronder klem houdt...dan kan het nog zo helder zijn en toch. Laten we het kalmste hopen voor 31e en/of dat de omslag net geweest is. Brr, hou m'n hart alweer vast.

Wist niet dat een volle maan verband houdt met een weersomslag haha.
Van mij mag het "slechte weer" komen in de vorm van veel sneeuw, maar een heldere lucht zou ik ook niet erg vinden.

Ijzel, sneeuw (hopelijk een bui in de nacht van 30 op 31), of ander winters weer wat de wegen goed onbegaanbaar maakt is van harte welkom. Hoop wel dat het droog is zodra ik echt wil stoken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan