Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Klinkt en ziet er wel heel eenzaam uit ?
haha vrouwtje heeft nachtdienst en de kleine ligt in bed... vanmiddag brunch gehad met de hele familie... ik kom niks te kort, maar thanks voor je interesse en medeleven haha. ik vond het zelf wel een sfeervolle foto juist. misschien komt dat omdat ik hier met een glimlach zit vanwege de mooiste tijd van het jaar
![]()
Meest bizarre jaarwisseling voor mij 2017-2018. Helaas heeft de harde wind ontzettend veel verpest qua effecten, maar desondanks veel genoten!
Door de hoeveelheid vuurwerk dat jaar en de duur van afsteken zijn de meest gave cakes en boxen mij nogal 'saai' bevallen. Dit had ik zelf eerlijk gezegd niet verwacht. Daarom steek ik nu alles per 2 of meer af. Keerzijde is dan wel dat je 10 of 12x iets kan afsteken i.v.m. budget, maar dan is het wel steeds ALL-IN gaan en de lucht zo vol mogelijk proberen te houden.
Bekijk bijlage 51364
*Het aantal schoten is 2374, maar de schiet volgorde van de avond heb ik eruit gehaald (387sh). Totaal 2761sh
Bekijk bijlage 51365