Het grote onbekende Cake & Boxen topic

Die Intense is voor rond de 60 euro echt heel mooi gesprijsd als je m vergelijkt met zn concurrenten.

Eventbox 228 van Katan.
Mooi divers dubbel compound.

Volgens mij ook zeer onder gewaardeerd, dit jaar mee besteld.

Foto's:
event-box.jpg

eventbox-228.jpg

Video:

Straat video:

Ik heb hem voor dit jaar besteld. Staat al een tijdje op vele lijstjes en dit jaar voor de afwisseling maar eens voor de eventbox 228 gekozen.Ik vind hem op het straatfilmpje hierboven niet verkeerd overkomen.

De collectie van de Deense importeur J-Fireworks bevat vrijwel uitsluitend artikelen die in Nederland door China Red op de markt worden gebracht. Zelfs de benamingen zijn in veel gevallen identiek. Al een aantal jaren brengt China Red in het teken van het Chinese nieuwjaar een nieuwe product op de markt wat wordt vernoemd naar het teken uit de Chinese dierenriem dat hoort bij het jaar, dit jaar de Os (Bull). Op diverse China Red Dealer websites wordt de Bull al aangekondigd: een 49 shots waaier cake. Het is natuurlijk speculeren, maar gezien de vele overeenkomsten tussen de collecties van China Red en J-Fireworks zou de "Loud N Proud" zo maar de Bull kunnen zijn.... in dat geval een dikke YES van mij. Een waaier met spinners, een niet allerdaags effect. Schitterende uitvoering !

Knetters, als dat productie is, dan wil ik em ook wel!

Wel raar dat ze os (Ox) vertalen als bull (stier)

Dat is me toch een machtig ding, heel goede vondst! Lijkt me gezien het assortiment van J-fireworks een logische cake om hier als nieuw te introduceren.

Wow, dat is een mooi staaltje detective werk Cadbury!

Wat een fantastische bak zeg! Mooi dat er nog wat nieuwe goede W-shapes geproduceerd worden. En nog prachtig uniek ook met die spinners! Als deze beschikbaar wordt, nemen we 'm zeker mee!

Als dit er komt komend jaar, dan bestel ik hem wel zeker x2 in de freakactie!
Wat een prachtige combinatie zo zeg!

Back
Bovenaan