heho
VWC lid
wat een bak zeg. word die nog steeds verkocht?
Zag hem nog voor €27.50 bij de vuurwerkkanjer in Fleringen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
wat een bak zeg. word die nog steeds verkocht?
Box van Bonfireworks, niet echt veel besproken. Dit was een van de onbekende boxen voor mij die ik schoot en deze vond ik echt vet.
nouuuuu je moet nogsteeds wel blijven uitkijken want mania had bvb royal celebration en aeroblaster die veel schoten voor weinig geld hadden maar daar kwam dan ook echt een effect uit wat op die duitse 14mm tubes lijkt en rubro had nog event golden dust die ook slecht was. tegelijkertijd had ik van driesprong de insane monsterbox die van rubro komt en voor 20mm was dat geweldig
Ik hoop dat de importeurs hier nu ook mee lezen. Direct importeren, klasse bak!
Deze van Harald Nyborg (Danmark). Kost 599 Kroner = 83 euro of zo. Op basis van NEM 1320 gram niet bijzonder. Met 145 "skuds" al helemaal niet. Maar dit is dus een echte straatfilm van Kjartan Fyrvaerkeri, gewoon een hobbyist uit Denemarken. Ik vind het voor de prijs een zeer interessante box, 20-25 mm, met erg goed uitgewerkte effecten. Een goede finale mist, maar goed. Ik vind deze mooier dan vrijwel alle Nederlandse boxen onder de 90 euro. Want de prijs die ik noem is van 2022-23.
Weet iemand of deze onder een andere naam in NL te krijgen is?
€ 17,49 oordeel zelf![]()