Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Funke kampt met problemen op het moment.. hebben geen fabriek meer in china en heeft nu moeite met een nieuwe fabriek vinden door corruptie in china.. daardoor zijn er dit jaar bijna geen funke/luypaers bakken meer te vinden..Helaas nergens meer te vinden volgens mij.
Ik zag een cake op grote afstand die wel indruk maakte.
Het waren rauwe fluiters die overgingen in gekleurde crosettes.
Iemand enig idee welke cake dit is?
Weet iemand wat voor box dit is?
Scherp gezien zeg! Dwars door de shape heen herkend. KnapZou het de Obsessed van Wolff kunnen zijn?
Ik had geen idee wat deze cakes waren toen ik ze kreeg want het plaatje op de site van vuurwerkwereld het westen was de Blow out zoals die eruit ziet in duitsland (27 shots) en dat verwachte ik eigenlijk ook te krijgen. De burst was voor 30mm niet geweldig maar de effecten en mines waren wel top. Weet alleen nogsteeds niet waar deze vandaan komen want ik kan ze nergens anders vinden.
Ik had geen idee wat deze cakes waren toen ik ze kreeg want het plaatje op de site van vuurwerkwereld het westen was de Blow out zoals die eruit ziet in duitsland (27 shots) en dat verwachte ik eigenlijk ook te krijgen. De burst was voor 30mm niet geweldig maar de effecten en mines waren wel top. Weet alleen nogsteeds niet waar deze vandaan komen want ik kan ze nergens anders vinden.
Omlabeling Code Red!Iemand meer info over deze, behalve dat hij van Lesli komt.. omlabeling van, of?
dat dacht ik al, kon alleen niet meer op de naam komen. ThnxOmlabeling Code Red!