[PRIJSVRAAG] 15 Jaar Vuurwerkcrew.nl = 15 boxen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren hebben wij weer een mail gestuurd, waaronder deze actie werd aangehaald. Dit is goed te merken, want de mails blijven nu in een mooi tempo binnen komen. As vrijdag stopt deze geweldige actie alweer, wil jij nog kans maken doe dat dan in de komende dagen.

Ook namens mij hartelijk gefeliciteerd. Bedankt voor alle informatie, fotos, filmpjes en discussies, ook de positieve en negatieve berichten die het forum levendig maken.

Gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal.
Ben vooral een lezer en heb door de mooie reviews en filmpjes op deze site al een hoop goede producten kunnen aanschaffen.
Bedankt voor de tijd die iedereen (crew + members) erin steken!:thumbsup:
De prijsvraag laat ik voor wat het is, maar voor iedereen veel succes!

Jeetje, ben een beetje laat, maar liever te laat dan nooit! Van harte gefeliciteerd met het 15 jarige bestaan!:handsup: Ben nog niet zo heel lang lid, maar lees wel al een behoorlijke tijd mee en haal al mijn informatie over alles omtrent vuurwerk van het forum, echt super! Op naar de 20!:thumbsup:
Oohjaa, en bedankt voor het mogelijk maken van deze geweldige prijsvraag! Was behoorlijk zoeken, maar super leuk! Bedankt hiervoor VWC en alle importeurs!

Groetjessss

Mooi om te zien dat onze November/December vriendjes vroeg op VWC te verwelkomen zijn dit jaar.

Ondanks het feit dat dit een fantastisch dikke winactie is heb ik besloten om zelf niet hieraan mee te doen. Noem het gek noem het dom of wat je ervan vind. Mijn overwinning hierin is het feit dat ik bijna 15 jaar lid ben.

Gefeliciteerd heb ik iedereen overigens al in post #42.

Succes allen.

Vandaag is alweer de laatste dag van deze geweldige dikke actie. Maar jullie hebben nog 24 uur de tijd om je inzending in te sturen mocht je dit nog niet gedaan hebben. Succes nog even!

En helaas is deze dikke actie zojuist afgelopen. We hebben heel wat inzendingen gehad, bedankt allemaal. Wij komen zsm met de winnaars.

Nog 6 inzendingen in het laatste uur, de laatste was om 23:54. :cool:
Gelukkig alles nog op tijd, maar nog heel wat te controleren van deze laatste dagen dus we houden jullie nog even in spanning!

Ik ben benieuwd, eerst naar de antwoorden, daarna naar de winnaars.

13 vragen waren goed te doen, op vraag 2 heb ik wat langer moeten broeden, vraag 11 is een enorme puzzel geweest... ik zat lang op een bepaald aantal O&N aftellers totdat ik erachter kwam dat er nog een paar ‘Spaanse varianten’ waren. :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan