Primavera

Heel erg benieuwd naar dit nieuwe product. 100 shots maximaal gevuld met de kwaliteit die we van Pangu kennen, kan niet mis gaan.
Sowieso ben ik blij om een nieuw 30mm product te zien met maximale vulling. Daar zijn er dit jaar nog niet zo veel van bij gekomen.

Als ik op de effectomschrijving af ga kan dit nog wel eens een topper worden. Alle producten van Pangu maken me erg nieuwsgierig.

Ik moest direct aan verschillende kleuren dahlia's denken en dan als laatste cake multi color dahlia :D

We gaan het zien, nu al erg benieuwd naar de films!

Zou dit ook een nieuwe versie van 1 van de garden party's kunnen zijn? Deze zijn anders verloren in de huidige selectie.

Prachtige sierlijke box. Ik vind het ook fijn dat het bij de zelfde effecten blijft. Wat Torrr zegt: I love it.

Ook dit is weer een heerlijk mooie goud box(met mooie kleuren) die zeker niet zal misstaan in de collectie hoor! prachtig!

Een soort variant op de Tempest? Ziet er goed uit zo op film, mooie mines ook! Maar na de tegenvallende prestatie van de Tempest durf ik de gok niet te wagen en wacht ik op een productie demo.

Mij iets te eentonig, zowel qua effecten als qua tempo. Ik neem aan dat de pauze tussen de cakes ook iets korter gaat worden.

Ziet er primavera uit! (mooie donkerkleurig goud, felle dahlia's)

Voor mij te weinig afwisseling en denk ook geen must-have.

Back
Bovenaan