Het grote kerstdorp topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mega topic guys! Wat ongelooflijk mooi om te zien hoe dit tot leven komt

Heb het topic even doorgenomen met mijn vriendin echter zei ze na zo'n video:"no way dat wij dat gaan doen al dat werk op en afbouwen". Ik denk ook niet dat de prijzen van de intratuin afgelopen weekend ten goede hebben gespeeld.

Ik denk wel dat een klein dorpje opzetten fantastisch is maar ook zomaar een 'rabbit hole' Kan zijn voor teveel geld wat weer weg liegt haha.

Ga zo door heren (en dames?)!

Programma lijkt me zeer leuk, verwacht daar wel echt next level kersdorpen te zien. Ik ga het zeker volgen en hoop op een succes zodat het ervolgend jaar weer op komt en met meer afleveringen.

Wat een werk zit daar in bij de Intratuin he. Ik zou wel eens willen weten wat daar aan waarde staat opgebouwd. Ik denk dat je je helemaal kapot schrikt :bonk:

Door de dat er bijna geen tot helemaal geen vuurwerk festivals en shows zijn door de corona . En na maart in valencia geweest te zijn ben ik vroeg begonnen aan een kerstdorp project wat in valencia gezien had . Mega veel werk alles is hand gemaakt en geknoopt het bij lange na nog niet klaar maar hierbij al vast twee foto,s waar ik aan begonnen ben

20201025_111541.jpg
20201024_104330.jpg

Bij Intratuin verkopen ze carbid schieters met LED, die mogen toch niet ontbreken bij liefhebbers....(staat ook in filmpje hierboven)

carbid.jpg

Laatst bewerkt:
Haha vet, al jaren kom ik daar maar deze heb ik nog nooit gezien, volgende keer ff meenemen gewoon voor de heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan