Lidl vuurwerk 2019

Wat zijn die XL feest fonteinen precies? Iemand enig idee?
En wat zijn verder goede aankopen? Dingen die bijv goedkoper zijn dan de Aldi? Of rustig daarop wachten?

Wat zijn die XL feest fonteinen precies? Iemand enig idee?
En wat zijn verder goede aankopen? Dingen die bijv goedkoper zijn dan de Aldi? Of rustig daarop wachten?
Als ik mij niet vergis, zijn dat van die dingen die ze ook in ijsjes stoppen, bij restaurants. Maar dan XXL. Zeg maar een ijsfontein voor Jan Boskamp zijn toetje.
Precies dat. De AH heeft ze al jaren voor dezelfde prijs. Als je een goede ijsfontein verwacht, dan heb je hier een hoop plezier aan. Maar verwacht geen schokkende dingen.

Vind ze persoonlijk wel leuk overigens

LIDL heeft ook Cracklings Shots! Dat zijn Thunder kings volgens mij!

Als je thunderkings met knal bedoelt zal ik je helaas moeten teleurstellen, want knalvuurwerk wordt alleen de laatste 3 dagen van het jaar verkocht. Ik denk dat het een soort knetterkings zijn die de Aldi vorig jaar verkocht. Als je dat filmpje bekijkt is gewoon een fluit met wat crackling.

Als je thunderkings met knal bedoelt zal ik je helaas moeten teleurstellen, want knalvuurwerk wordt alleen de laatste 3 dagen van het jaar verkocht. Ik denk dat het een soort knetterkings zijn die de Aldi vorig jaar verkocht. Als je dat filmpje bekijkt is gewoon een fluit met wat crackling.

zou zelf iets minder eten

Welk filmpje?

Zijn het zelfde als die van de Big Bazar.Vind ze echt slecht overkomen en het geld absoluut niet waard.

Back
Bovenaan