Het grote kerstdorp topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit jaar voor het eerste een soort van dorpje. Vond het er hier altijd zo gezellig uit zien maar had er nooit ruimte voor. Nu verhuisd en dus wel ruimte. Het is nog niet helemaal klaar maar het begin is er.

Bekijk bijlage 57987

Iemand nog tips om de draadjes van de lampjes weg te werken?

Je kan een extra plaat hout op je dressoir leggen en daar gaten in boren. Dan lopen de kabeltjes dus onder de plaat door.

Sneeuwdeken neerleggen en de kabels daar onderdoor laten lopen. (makkelijkst)

Kabeltjes wegwerken met platmos. 6 eu p doosje.

Kabels op laatst laten verdwijnen dmv kunst poedersneeuw eroverheen strooien. Vereist wel een behoorlijk laagje.

Zelf gebruik ik al deze manieren.

Veel succes.

Smurf! Wow!!!!

P R A C H T I G zeg, ongekend!

@Niels, erg gaaf vuurwerkwinkeltje!
@Mikosje, ook lekker sfeervol! :cool:

Komen steeds meer mooie kerstdorpen hier voorbij. Ontzettend tof zeg.
De kerstmascleta is wel heel gaaf! :thumbsup:

Een klein dorûp met de mooiste tradities :D

fw3uftxf.jpg

Het begint steeds meer te leven, de kerstdorpen hier. Ziet er echt geweldig uit, lekker creatief allemaal!

Heeft iemand nog naar het programma merry little christmas op rtl4 gekeken van de week? Wij hebben het gisteren gekeken, erg leuk programma moet ik zeggen. Volgende week nog een aflevering, benieuwd wat ze er dan allemaal van gaan maken:kerst:

Ja gisteren zitten kijken. Leuk om te zien. Alleen het wie is het beste gehalte mag er van mij wel uit. Iedereen doet zijn best vind ik tenminste.:kerst:

Schitterende en sfeervolle dorpen. Mooi om de passie te zien en o zo sfeerverhogend. Hier komend jaar toch ook een naar gaan kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan