Het grote kerstdorp topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Prachtig kerstdorp Ralph! Dat zijn een hoop knaken die daarin zitten.

En ik begrijp dat jouw vrouw het kerstdorp opbouwt Madmax? :p
Zie jij het niet zitten om te ondersteunen? of een kleine versie op te zetten?

Ik snap wel heel goed wat je bedoeld hor. Tis een hoop uurtjes werk opbouwen én aftuigen!

De kerstdorpen zijn alweer volop te zien in de tuincentra enz... Wat ziet dat er toch altijd geweldig uit.

Prachtig kerstdorp Ralph! Dat zijn een hoop knaken die daarin zitten.

En ik begrijp dat jouw vrouw het kerstdorp opbouwt Madmax? :p
Zie jij het niet zitten om te ondersteunen? of een kleine versie op te zetten?

Ik snap wel heel goed wat je bedoeld hor. Tis een hoop uurtjes werk opbouwen én aftuigen!

Ik ben begonnen met de hobby maar op een gegeven moment was voor mij de lol er af. |En natuurlijk help ik wel mee. Ik zou zeggen kijk effe in het kerstdorpen Topic van vorig jaar dan heb je een idee over hoe groot het is.

Helaas heeft onze kleine poes vorig jaar wat kabels doorgebeten van me kersthuisje.
Kijken of we ergens nog een leuk dorp op de kop kunnen tikken :handsup:

N.a.v. Omepjes filmpje vorige week, toch maar gelijk naar de bouwmarkt gereden en al een beginnetje gemaakt voor het komende kerstdorp.

Je zal de inspiratie die ik uit dat filmpje heb opgedaan al terugzien in de foto's.

Op zolder heb ik mijn mancave. Hier kan ik al ongestoord een beetje rommelen en troep maken..

Half november is de planning dat ik hem beneden gaat opzetten.

IMG_20201009_134054.jpg

IMG_20201009_134130.jpg

IMG_20201012_212400.jpg

Screenshot_20201016_185526_com.huawei.himovie.overseas.jpg

Screenshot_20201017_230138_com.whatsapp.jpg

Screenshot_20201017_230156_com.whatsapp.jpg

IMG_20201014_155039.jpg

IMG_20201014_155117.jpg

Er is nog genoeg werk te doen. Maar de voorbereidingen zijn van start gegaan.. Nu maar hopen dat het eindresultaat een beetje mooi wordt..

Tot zover de update.

SU-PER-GAAF! Echt heel gaaf man, dat kan niet anders dan een fantastisch kerstdorp worden :handsup:

Mooi vloerkleedje ook in je mancave :wink:

Machtig mooi man, midden oktober en de start word al bij je gemaakt, heerlijk. Heel veel succes met de bouw!

Gaaf Dennie, word een best project zo te zien. Lekker updates blijven geven, heerlijk om te zien!

Geweldig om te zien Dennie en tof dat een filmpje daar bij heeft geholpen. Blijf ons op de hoogte houden, wat ik vind het echt fantastisch om te zien. Veel plezier ook ermee.

Wellicht wat voor de fanatieke bouwers hier :p

Martijn Krabbé gaat op zoek naar beste kerstdorpbouwers

RTL komt deze wintermaanden met een bijzonder sfeervolle competitie. Op 16 en 23 december gaat presentator Martijn Krabbé in 'Merry Little Christmas' op zoek naar de beste kerstdorpbouwers van Nederland. En naar kandidaten wordt nog gezocht!

De fanatieke kerstdorpbouwers gaan samen met miniatuurbouwers de strijd aan om het mooiste, beste, meest gedetailleerde, maar bovenal gezelligste kerstdorp van Nederland te bouwen.

Martijn Krabbé trakteert fans op zoete foto met dochter
Hoewel bijna iedereen thuis weleens een kerstdorp heeft gebouwd, wordt de groep die dit serieuzer aanpakt steeds groter. In Merry Little Christmas tonen de bouwers het uiterste van hun kunnen. Op die manier komen ze tot de meest sfeervolle en oogstrelende kerstdorpen.

Denk jij nou dat je een meer dan behoorlijk kerstdorp kunt bouwen? Dan is dit jouw kans om te laten zien wat je in huis, of in de kerststal, hebt. Opgeven doe je hier.

https://www.rtlboulevard.nl/enterta...t-op-zoek-naar-s-lands-beste-kerstdorpbouwers

Hahah dat ga ik zeker kijken:kerst:
Verwacht wel echte pro's ertussen!

Denk dat k zeker veel kan leren van hun:thumbsup:

Ik kijk nooit tv, maar ga hier denk ik een uitzondering voor maken, lijkt me een fantastisch sfeervol programma :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan