Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Een kennis van mij die zelf ook een gigantisch kerstdorp heeft zegt dat het een dure hobby is. Hebben jullie wel goed uitgekozen dan, vuurwerk en kerstdorpen bouwen. 2 dure hobby's![]()
Klopt idd. Wil je een beetje mooi en realistisch kerstdorp hebben, dan ben je de nodige knaken kwijt. Maar mij gaat vooral het om het bedenken en maken. Bijna elk vrij uurtje gaat erin.
Nee, maar ik werd wel meteen getriggerd. Helaas is dit toch een zeldzaam item, die behoorlijk duur is. Op eBay staat er nog 1 te koop. Maar ook al zou ik deze graag willen hebben, de prijs is mij te hoog.Lekker bezig alweer!
Ik zag ineens deze voorbij komen, heeft iemand hier die in zijn bezit?
De schaal is ongeveer 1:48. Binnenzijde spoor is 22mm@happy4ever1968 welk spoor gebruik je, is dat schaal N?
Egt super mooi, ik ben er ook mee bezig maar hoe krijg jij die vuurwerkdoosjes zo strak? Wat heb jij gebruikt?
Oke thanks! Jammer dat er zo weinig vuurwerk producten te koop zijn. Ik ben van plan om een eigen winkeltje ofzo te gaan maken aangezien deze ook niet te koop zijn....ben dus veel aan het orienteren maar schels en cakes ga ik sws maken.Ik gebruik kunststof vulblokjes van 15mm dik, die zaag ik dan op maat.