Het grote kerstdorp topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een kennis van mij die zelf ook een gigantisch kerstdorp heeft zegt dat het een dure hobby is. Hebben jullie wel goed uitgekozen dan, vuurwerk en kerstdorpen bouwen. 2 dure hobby's 😵‍💫
Klopt idd. Wil je een beetje mooi en realistisch kerstdorp hebben, dan ben je de nodige knaken kwijt 🤔. Maar mij gaat vooral het om het bedenken en maken. Bijna elk vrij uurtje gaat erin.

Ik kwam van vandaag achter een pijnlijk feit. Een onderdeel van mijn kerstdorp is een meer met daarin een eiland. Deze heeft een ovale vorm met een afmeting van 50x35cm. En het water wordt 4 cm hoog. Ik heb uitgerekend hoeveel Resin epoy hars ik nodig heb. Met het eiland eraf heb ik ongeveer 4,5 liter nodig 😲😭 Resin epoxy hars geeft een schitterend effect maar is ook prijzig.Maar het is nu te laat om terug te krabbelen.

Ik hou met vast aan de gedachte dat het eindresultaat mooi zal zijn.

IMG_0633.jpeg

Lekker bezig alweer!
Ik zag ineens deze voorbij komen, heeft iemand hier die in zijn bezit?
Nee, maar ik werd wel meteen getriggerd. Helaas is dit toch een zeldzaam item, die behoorlijk duur is. Op eBay staat er nog 1 te koop. Maar ook al zou ik deze graag willen hebben, de prijs is mij te hoog.

Nog nooit gezien, maar zeker een tof item zeg. Zonde dat Lemax niet meer dingen voor oud en nieuw heeft.

Ik vind dit altijd zo geniaal om te zien. Zou het zelf ook graag willen maar helaas geen plek, geen tijd en die huisjes zijn nog flink duur ook zeg poeh heb ik liever vuurwerk voor hahaha

Ik gebruik kunststof vulblokjes van 15mm dik, die zaag ik dan op maat.
Oke thanks! Jammer dat er zo weinig vuurwerk producten te koop zijn. Ik ben van plan om een eigen winkeltje ofzo te gaan maken aangezien deze ook niet te koop zijn....ben dus veel aan het orienteren maar schels en cakes ga ik sws maken.

Aanstaande vrijdag naar Intratuin Duiven, de laatste ideeën opdoen en kiezen wat er nog gekocht gaat worden dit jaar. Maar de zin om weer te gaan bouwen begint wel goed te komen zo langzamerhand.

Bizar hoe groot sommige dorpen zijn. Ik heb alleen een kerstboom met een treintje erin. Maar voor nu mogen de kerstspullen nog niet opgezet worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan