Echt gaaf om te zien. Ik heb zelf geen kerstdorp, maar krijg helemaal zin om er toch ook aan te beginnen door jou updates @happy4ever1968.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon beginnen. Maar pas op, als je eenmaal begint dan heb je het virus te pakkenEcht gaaf om te zien. Ik heb zelf geen kerstdorp, maar krijg helemaal zin om er toch ook aan te beginnen door jou updates @happy4ever1968.
Dat vind ik juist het mooiste. Elk jaar weer een nieuw en ander kerstdorp bouwen.Dit jaar moet ik weer een nieuw layout bedenken omdat de vrouw het dorp ergens anders wilt hebben.
Vanaf dit weekend maar een bouwtekeningen maken met alle opties.
Een planning heb ik niet omdat ik voor een gedeelte van het dorp nog geen plan heb. Maar ik probeer half november wel klaar te zijn met het bouwen.Begint al serieus ergens op te lijken zeg, erg gaaf. Wanneer denk je klaar te zijn?
Erg leuk om die update's te zien telkens.
Balen dat het zo ver is voor mij. Zelf nog wat gehaald?Tuincentrum De Driesprong Zoetermeer had vandaag een hoop Lemax 'huizen' voor -50% staan. Mocht iemand wat zoeken....
Nee zelf niks meegenomen. Heb alles van de Intratuin zelf, houd het daar bij.Balen dat het zo ver is voor mij. Zelf nog wat gehaald?
Zoo die Hikers Hangout is gaaf zeg. Moet ik ook hebben!Update 6 bouw kerstdorp
Kleurnuances en gras berg aangebracht. Begonnen met het maken van de waterval en rivier. Om deze af te maken is het wachten op het statisch gras en Resin Epoxy die in bestelling staan. Ook een start gemaakt met het diorama boven de spoorlijn.
Bekijk bijlage 1800209Bekijk bijlage 1800210
Dan moet je snel zijn. Deze is vorig jaar door Lemax met pensioen gestuurdZoo die Hikers Hangout is gaaf zeg. Moet ik ook hebben!