Het grote kerstdorp topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit jaar moet ik weer een nieuw layout bedenken omdat de vrouw het dorp ergens anders wilt hebben.
Vanaf dit weekend maar een bouwtekeningen maken met alle opties.

Begint al serieus ergens op te lijken zeg, erg gaaf. Wanneer denk je klaar te zijn?
Erg leuk om die update's te zien telkens.

Begint al serieus ergens op te lijken zeg, erg gaaf. Wanneer denk je klaar te zijn?
Erg leuk om die update's te zien telkens.
Een planning heb ik niet omdat ik voor een gedeelte van het dorp nog geen plan heb. Maar ik probeer half november wel klaar te zijn met het bouwen.

Laatst bewerkt:
Tuincentrum De Driesprong Zoetermeer had vandaag een hoop Lemax 'huizen' voor -50% staan. Mocht iemand wat zoeken....

Ik zag je foto en dacht direct dat huisje moet ik ook hebben. Erg gaaf, eens op zoek waar ie nog te krijgen is dan.

Vorig jaar heb ik hier op het forum al wat inspiratie opgedaan en een aantal hele mooie dingen gezien. Het is er toen niet meer van gekomen maar dit jaar wil ik dan toch wel een begin maken met wat mooie dingen. Om te beginnen natuurlijk de LuVille Fireworks Seller als ik die kan vinden.

Zie hem nergens meer in een webshop staan via google. Dan maar de tuincentra in de gaten houden als we er zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan