Starburst
VWC lid
JW wanneer komen de Zena artikelen op de freaklijst?
Ik zal morgen de lijst aanvullen met de artikelen die wij ook voor consumenten gaan verkopen.
Burnit is al te bestellen via www.zenavuurwerk.nl/genemuiden !!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
JW wanneer komen de Zena artikelen op de freaklijst?
Kunnen jullie ook de Falcon / Sky Screamers leveren?
Ik zal morgen de lijst aanvullen met de artikelen die wij ook voor consumenten gaan verkopen.
Burnit is al te bestellen via www.zenavuurwerk.nl/genemuiden !!!
Is het mogelijk om 'Cross' van Marijn te bestellen bij jullie?
Ik kan voor je kijken of deze nog beschikbaar is bij MX/Lesli. Ik zal dat spoedig laten weten als ik daar meer informatie over heb.
Op de site van Zena kun je nu bestellen en het ophalen bij jullie winkel in Genemuiden. Ik neem aan dat je dit op hetzelfde moment kunt ophalen als de 'freak-bestelling'? Je moet namelijk een andere datum/tijd selecteren in de Zena shop dan de afhaaltijden voor de 'freak-bestellingen'.
Wanneer verwachten jullie trouwens Zena aan de lijst toe te kunnen voegen?
Terugkomend op mijn reactie, de cross is nog te bestellen!
Hey JW,
Deze vraag is nog niet beantwoordt. Ik ben hier ook wel benieuwd naar, want ik twijfel nog een beetje over zena. Het zou schelen als het in ieder geval tegelijk opgehaald kan worden.
greetzz
waar kan ik de link naar de freak site vinden
Wanneer wordt de freak site weer up to date gemaakt?
Is sinds 18 oktober niet meer gebeurd, we moeten natuurlijk wel weten hoeveel we van iets nog kunnen bestellen.
Nu er onverwachts een nieuwe box van Royal is uitgekomen, vraag ik me af of jullie deze ook in jullie assortiment op gaan nemen. Het gaat om de RFC 141311 - Golden Power
http://youtu.be/Z3V5j3zwHIU
Nu er onverwachts een nieuwe box van Royal is uitgekomen, vraag ik me af of jullie deze ook in jullie assortiment op gaan nemen. Het gaat om de RFC 141311 - Golden Power
http://youtu.be/Z3V5j3zwHIU
Is er ook al bekend tegen welke prijs?
Dat is inderdaad de advies prijs! ik denk dat deze box ook uitgesloten is van de kortings actie's maar hoor dit graag nog even voor de duidelijkheid.