Herman de Haan Freakactie 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jan willem!

De bestelling is betaald! flink bedrag met zijn 3e.
Hopelijk verloopt de verkoop ook soepel en komt alles netjes en op tijd binnen.
het contact dit jaar verliep wat stroever als het jaar hiervoor!
Maar desondanks hebben we een mooie collectie samen gesteld en zijn we weer dik tevreden.
Bij deze bedankt voor de moeite en tijd! en succes met de verkoop.

Groetjes!

Een vraag, niet vanuit mezelf maar een veel gehoorde bij de mensen die niet het budget hebben van een freak en wel bij jullie willen bestellen/besteld hebben.

Er staat op de website bij de services van Hdhvuurwerk dat er gratis vuurwerk in de voorverkoop is,
Citaat: "Gratis vuurwerk dus meer voordeel!"

Echter staat er in het winkelmandje niets en is er verder ook op de gehele website niets over te vinden. Houdt dit in dat deze mensen geen gratis vuurwerk krijgen?

Dit lijkt mijzelf het meest logisch(omdat je al 10% krijgt) maar dacht, ik vraag het eens.

mvg

Een vraag, niet vanuit mezelf maar een veel gehoorde bij de mensen die niet het budget hebben van een freak en wel bij jullie willen bestellen/besteld hebben.

Er staat op de website bij de services van Hdhvuurwerk dat er gratis vuurwerk in de voorverkoop is,
Citaat: "Gratis vuurwerk dus meer voordeel!"

Echter staat er in het winkelmandje niets en is er verder ook op de gehele website niets over te vinden. Houdt dit in dat deze mensen geen gratis vuurwerk krijgen?

Dit lijkt mijzelf het meest logisch(omdat je al 10% krijgt) maar dacht, ik vraag het eens.

mvg

Wij geven bij enkele artikelen ook gratis vuurwerk. Zoals bij de Hurricane een toppertje, bij de boxen een panoramic palms, bij de pyro bandits een extreme bang rockets pijlenpakket enz.

Vraagje:

Ik heb mijn bestelling op tijd afgerond e.d. en Jan Willem heeft mij bevestigd dat dit goed is gegaan. Ik heb echter geen afhaalbewijs, of bestellijst toegestuurd gekregen na de betaling. Wat heb ik nodig om m'n bestelling op te halen de 28e? Iemand een idee?

Alvast bedankt:).

als het goed is heb je een offerte gekregen van Janwillem. Die zou ik meenemen.
Anders moet je hem nog ff mailen.
greetzz

ik heb zojuist ook een mail gestuurd (eerste keer dat ik naar deze winkel ga) maar in mijn mailbox kwam ik ook een mail tegen met de totale lijst dus ik dacht al die mee te nemen en dan zal het wel goed zitten :)

Sinds half 4 vanmiddag is de site volledig gecrasht. Mocht je nog iets willen bestellen kun je dat het beste even op de mail zetten naar [email protected]

Ons excuses voor het ongemak!

Dank voor de update:). Verkopen jullie ook de hoogmoed van marijn vuurwerk, zo ja wat is de prijs per stuk en/of kartonprijs?

ps: ik zie overigens dat zodra ik via de zena genemuiden site probeer te bestellen dat enkel de 30e en 31e nog beschikbaar zijn als afhaaldagen, helaas :(.

Mvg,

Laatst bewerkt:
Nu alles achter de rug is wil ik Janwillem nog bedanken voor alles. Eerste keer dat ik hier wat heb gekocht en ze gaan me zeker terugzien. De bestelling werd bij het ophalen goed gecontroleerd. Enige tip die ik mee wil geven is dat er beter met een nummerjes-systeem gewerkt kan worden. Ik was er als eerste, maar ik ging nu zowat als laatste weg. Voor de rest top!

ook van mijn kant uit, goed geregeld allemaal. Het werd beter gecontroleerd dan vorig jaar, dus dat was echt goed.
Alleen wat hierboven staat is wel een terecht punt. Sommige mensen komen vroeg en gaan dan laat weg.
Of als iemand er in het begin niet was, dan werd zijn naam na een kwartier nog een keer omgeroepen. Dat vond ik beetje vreemd aangezien er gewoon mensen wel op tijd waren en stonden te wachten.
Dat neemt niet weg dat dit slecht een verbeterPUNTJE kan zijn en het dus niet een groot punt is. Ik heb me prima vermaakt, lekkere koffie, lekkere chocomel en beetje kletsen met anderen. Goed geregeld dus.
greetzz

Ook namens mij een bedankje voor Janwillem en de rest van het team van Herman de Haan! De kortingen waren weer prima geregeld en ook werden de bestellingen goed gecontroleerd, zodat niemand naar huis zou gaan met een incomplete bestelling, top.
Misschien is het handig om voor dit jaar toch een soort van schema te maken voor in de nacht. Als iedereen om 00:00 al aanwezig is, loopt iedereen elkaar eigenlijk in de weg. Mij lijkt het beter werken als je per tijdsperiode van een kwartier enkele personen hun vuurwerk op laat halen, zo loopt alles sneller door en zijn er ook geen mensen die langer dan een uur hoeven te wachten (wat overigens niet erg is als je kijkt wat voor een kortingen er gegeven worden). Aandachtspuntje hierbij is wel dat de liefhebbers zich aan deze tijd houden en niet alsnog om 00:00 allemaal op de stoep staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan