Herman de Haan Freakactie 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke duidelijk! het is natuurlijk niet negatief bedoeld hoor! vind het juist super dat er zoveel aangeboden word.
Is het nou echt 100% definitief dat er geen enkele schuurmans producten komen?
als de sky screamers en de salute cake 1?

Dat is helemaal definitief. Met zena zijn wij compleet!

Prachtige lijst JW! En met Zena erbij word t helemaal afgerond naar mijn smaak. Goeie keuzes vooral voor de freaks. Top!!!

Herman de Haan Vuurwerk luistert naar de klanten, wil het beste vuurwerk verkopen, voor de beste prijzen! Een mooie visie om de passie van het vuurwerk te uiten in een prachtig assortiment. De kers die ontbrak op de slagroom taart hebben we gevonden. Wie wil er nu niet HARDER, BETTER, FASTER....

Het is nu ook geen verrassing meer om te vertellen dat Herman de Haan Vuurwerk nu ook Zena Vuurwerk gaat verkopen! Binnenkort worden de artikelen in de lijst gezet.

Misschien stomme vraag, maar ik zie de nieuwe lijst met Zena nog niet?

Ik citeer even :p

Hoop dat de volgende artikelen te koop zullen zijn:
- High Lighter
- The Beast
- Heroic Strike
- Fantastic Four
- Ghost song
- Hypnotised

Burn it valt onder Zena vuurwerk is het dan ook mogelijk om deze via de website van Burn It te bestellen en bij HDH af te halen? Of sluiten jullie je hier niet bij aan?

Op de site van Zena kun je nu bestellen en het ophalen bij jullie winkel in Genemuiden. Ik neem aan dat je dit op hetzelfde moment kunt ophalen als de 'freak-bestelling'? Je moet namelijk een andere datum/tijd selecteren in de Zena shop dan de afhaaltijden voor de 'freak-bestellingen'.

Wanneer verwachten jullie trouwens Zena aan de lijst toe te kunnen voegen?

Op de site van Zena kun je nu bestellen en het ophalen bij jullie winkel in Genemuiden. Ik neem aan dat je dit op hetzelfde moment kunt ophalen als de 'freak-bestelling'? Je moet namelijk een andere datum/tijd selecteren in de Zena shop dan de afhaaltijden voor de 'freak-bestellingen'.

Wanneer verwachten jullie trouwens Zena aan de lijst toe te kunnen voegen?

De zena site is nog niet klaar daarom hebben wij hier ook nog niks over gezegd. Wanneer er zo besteld kan worden, dan melden wij dat hier zo snel mogelijk!

Ik heb de lijst geupdate met broekhoff artikelen wat weg moet. Deze worden nu met mega korting in de uitverkoop gedaan. profiteer er van!

hermandehaanvuurwerk.nl/HDHfreak2013.pdf

Wat zena betreft. De webshop van zena wordt gereed gemaakt. Wanneer deze klaar is voor gebruik, dan zullen wij dat hier laten weten!

Even voor de duidelijkheid er komen er geen Zena artikelen op de Freak-lijst of worden deze nog op een later moment toegevoegd.

Edwin

Op de freaklijst komt een selectie van zena (die wij ook bij de consumenten gaan voeren). De hele zena lijn is wel per doos te bestellen. (burn it gaat zoals bekend ENKEL EN ALLEEN via de zena site. Je kunt wel alles van zena los op de zena site bestellen. Het is een beetje omslachtig, maar wij respecteren de regels van vuurwerkvisie. Betekend ook dus dat het gratis artikelen die op de zena site staat aangegeven WEL tellen ;)

Bedankt voor de update weer Janwillem.
Je hebt mail:wink:.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan