Herman de Haan Freakactie 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toppers in mijn ogen van de Dynasty lijn,

Alcatrez
Hunter
Space shooters
Hong Kong
Sniper
Mayday
Megaboost
Stars over Paris
Super 6-19

De gehele heavy Duty lijn en de Extreme salute van de Barely legal en de Xplosion van de Maxxtreme lijn. Zo zijn er nog wel meer

Enkele uitloopartikelen zijn ook weer terug op de lijst gezet! Er zitten nog genoeg toppers tussen als Final Assault, heavy 3, las vegas, xplosion etc! Voor hele scherpe prijzen!!!

Een goeie horsetail en falling leaves cake mist nog in het assortiment dacht ik, dat zou ik persoonlijk toejuichen en wel een paar van aanschaffen

hehe,
Ik kan ook niet wachten, maar het zal wel ff moeten. Volgens mij hebben ze het er gewoon erg druk mee.
Dus ik denk dat we gewoon wat geduld moeten hebben. Er is nog tijd zat. Voordeel is nu dat je nog langer zonder druk filmpjes kan bekijken. Je hebt de druk niet dat je bang bent dat het uitverkocht is;-)
En ik wil eerlijk gezegd niet nu al klaar zijn met mijn lijstjes....
greetzz

Binnenkort zal het wolff assortiment bijgevoegd worden. De puntjes worden op de i gezet op dit moment. Aangezien wij met andere zaken ook druk zijn duurt het even wat langer. We hebben op een aantal punten iig groenlicht gekregen waarop we kunnen anticiperen.

Staan de puntjes al op de I ? Ben toch erg benieuwd waar jullie mee gaan komen.

Het is nog wachten op de orderbevestiging, zodra we deze binnen hebben, zal de lijst online verschijnen. Ook zal er vanmiddag nog(eens) een gesprek plaats vinden met een importeur.

Het is nog wachten op de orderbevestiging, zodra we deze binnen hebben, zal de lijst online verschijnen. Ook zal er vanmiddag nog(eens) een gesprek plaats vinden met een importeur.

Herman de Haan Vuurwerk luistert naar de klanten, wil het beste vuurwerk verkopen, voor de beste prijzen! Een mooie visie om de passie van het vuurwerk te uiten in een prachtig assortiment. De kers die ontbrak op de slagroom taart hebben we gevonden. Wie wil er nu niet HARDER, BETTER, FASTER....

Het is nu ook geen verrassing meer om te vertellen dat Herman de Haan Vuurwerk nu ook Zena Vuurwerk gaat verkopen! Binnenkort worden de artikelen in de lijst gezet.

Dat is goed nieuws jan willem!

Ik ben wel benieuwd of je mega lijst allemaal leverbaar gaat zijn, de lijst word echt super groot namelijk! meer risico's haha.

Maar wat een top assortiment.

Dat is goed nieuws jan willem!

Ik ben wel benieuwd of je mega lijst allemaal leverbaar gaat zijn, de lijst word echt super groot namelijk! meer risico's haha.

Maar wat een top assortiment.

Wat we aanbieden in de lijst is besteld en dus leverbaar. De lijst is groot omdat we veel aanbieden, maar lang niet alle producten is wat van verkocht. Dus het aanbod is groot, maar de hoeveelheid artikelen die gebruikt wordt is misschien maar de helft ;)

Oke duidelijk! het is natuurlijk niet negatief bedoeld hoor! vind het juist super dat er zoveel aangeboden word.
Is het nou echt 100% definitief dat er geen enkele schuurmans producten komen?
als de sky screamers en de salute cake 1?

Wat we aanbieden in de lijst is besteld en dus leverbaar. De lijst is groot omdat we veel aanbieden, maar lang niet alle producten is wat van verkocht. Dus het aanbod is groot, maar de hoeveelheid artikelen die gebruikt wordt is misschien maar de helft ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan