Herman de Haan Freakactie 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook nog even complimeten van mijn kant, er bleek later nog iets uit mijn bestelling niet te kloppen maar dit werd door de crew goed opgelost!
Voor mij weer de prettigste winkel ervaring van dit jaar.

Bedankt voor jullie reacties! Het controleren vonden wij wat belangrijker dan het lange wachten waardoor wij zo goed als iedereen tevreden naar huis hebben kunnen sturen :). Wel nemen wij dit mee voor dit jaar om naast de controle ook de wachttijden goed in de hand te houden.

Het hele team heeft er hard aan gewerkt om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. Mochten er weer nieuwtjes vanuit onze kant komen, dan kun je die uiteraard weer volgen in ons winkel topic :)

JanWillem en de rest bedankt voor de geweldige acties en het top vuurwerk. Alles was prima geregeld voor ons aangezien wij pas net voor 2 uur onze bestelling ophaalde. Vervolgens moesten we wel passen en meten om het in de auto te krijgen haha.

Komen jullie nog online met rest partijen of volgt dit pas later weer in het jaar?

JanWillem en de rest bedankt voor de geweldige acties en het top vuurwerk. Alles was prima geregeld voor ons aangezien wij pas net voor 2 uur onze bestelling ophaalde. Vervolgens moesten we wel passen en meten om het in de auto te krijgen haha.

Komen jullie nog online met rest partijen of volgt dit pas later weer in het jaar?

Uiteraard komen wij ook weer met de verkoop van onze restpartijtjes. Dat doen wij weer wat later in het jaar zodat ook van de leveranciers weer wat mooie artikelen kunnen regelen.

Ook van mijn kant wil ik jullie bedanken voor de geweldige service en kortingen.
Tot aan het eind van dit jaar:wink:.

Dank je wel Jan Willem en team van HdH voor de mooie kortingen en goede services. Tot over 11,5 maand zou ik zeggen! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan