Herman de Haan Freakactie 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op de site van Zena kun je nu bestellen en het ophalen bij jullie winkel in Genemuiden. Ik neem aan dat je dit op hetzelfde moment kunt ophalen als de 'freak-bestelling'? Je moet namelijk een andere datum/tijd selecteren in de Zena shop dan de afhaaltijden voor de 'freak-bestellingen'.

Wanneer verwachten jullie trouwens Zena aan de lijst toe te kunnen voegen?

Hey JW,

Deze vraag is nog niet beantwoordt. Ik ben hier ook wel benieuwd naar, want ik twijfel nog een beetje over zena. Het zou schelen als het in ieder geval tegelijk opgehaald kan worden.
greetzz

Hey JW,

Deze vraag is nog niet beantwoordt. Ik ben hier ook wel benieuwd naar, want ik twijfel nog een beetje over zena. Het zou schelen als het in ieder geval tegelijk opgehaald kan worden.
greetzz

Alles wat door liefhebbers wordt besteld, wordt idd gewoon netjes gekoppeld :) Anders is het niet te doen :)

Wanneer wordt de freak site weer up to date gemaakt?
Is sinds 18 oktober niet meer gebeurd, we moeten natuurlijk wel weten hoeveel we van iets nog kunnen bestellen:wink:.

Dat is inderdaad de advies prijs! ik denk dat deze box ook uitgesloten is van de kortings actie's maar hoor dit graag nog even voor de duidelijkheid.

Dat is inderdaad de advies prijs! ik denk dat deze box ook uitgesloten is van de kortings actie's maar hoor dit graag nog even voor de duidelijkheid.

Uuuh Koenn dat denk ik ook en de kans is klein volgens mij dat daar een leuke korting op zit als ik eerlijk ben, of ze moeten iets leuks doen vanwege hun 5jarig bestaan t zou kunnen!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan