Heavy 3 [Ass.]

Ik hoor hele leuke dingen over deze pakketje,, MAar kan ook niet anders voor zo een lage prijs is bijna allesz goed te n0emen:d

De super 3 zeer is geschikt als je wat meer schoten wilt hebben. Je kunt met 2 pakketten al een leuk 96 shots flowerbed maken :)

Zou kunnen, maar zou het wel jammer vinden dat ze dan 10% in prijs stijgen.. Lijkt mij niet eigenlijk, omdat dit echt budgetproducten zijn, mij lijkt dat dat ook gewoon zo moet blijven :)

Zullen we de prijsstijging anders eerst afwachten? Speculeren kan wel, maar de prijzen stijgen niet allemaal met een vast percentage, verschilt ongeveer van 0%-20%, roepen heeft dus totaal geen zin. :wink:

Ik zou er alleen wel van uit gaan, deze potjes spreken veel mensen aan, dus hij zal net zoveel verkocht worden als ze hem €3,00 duurder maken.. Tel je winst maar uit als dealer :bye: ..

lekker productinhoudelijk ipv de prijs, want deze potjes zijn het dubbel en dwars waard... vergelijk ze eens met de crazy magnolia van Lesli (royal class...) die potjes zijn 13 euro per stuk, en kruitinhoud is vrijwel gelijk volgens mij.

ik zal binnekort mijn projectje van de heavy 3 eens plaatsen, had er afgelopen jaar volgens mij een stuk of 24 tegelijk afgeschoten met andere cakes erdoorheen!

geweldige dingen, zitten zowiezo weer in mn collectie!

groet

@znpyro

het is een blijft een aannemelijke prijs voor deze cakejes... of het nu 17,50 of 20 euro is, ze blijven spotgoedkoop

ik heb ze zelf nooit gehad, maar als ze dit jaar onder de 25 euro blijven, moet ik het toch maar eens wagen. Ik heb weinig vuurwerk gezien waar zoveel lof over is uitgesproken, dus kan bijna geen miskoop zijn.

Back
Bovenaan