Heavy 3 [Ass.]

Schitterende cakes. Omgerekend 6,50 per cake, dat is echt niks. Persoonlijk vind ik wel dat er iets meer tijd tussen de schoten had mogen zitten. Hij is mooi, maar ook wel heel snel voorbij. Maar wel gewoon een dikke aanrader gezien de prijs.

:bye:

Echt gave potjes, geven ontzettend gas voor dr formaat.
Vorig jaar voor het eerst gestookt, en ik stond verbaasd moet ik eerlijk zeggen.....

Aanraders hoor!

***********film heb ik zal ik zo plaatsen************

Laatst bewerkt:
gewoon 18% duurder dan vorig jaar...

Geen idee met welke dealer je t vergelijkt, maar er worden verschillende prijzen voor gevraagd. Rond de 6.50 p/stuk dus 18 a 19 euro per pak is een prima prijs. De prijs/kwaliteit is helemaal top. Hier inde omgeving is de heavy 3 in ieder geval in prijs gelijk gebleven.

Jongens,

Ik heb vrij weinig ervaring met producten van dynasty, beter gezegd GEEN. Ik ben de standaard cakes van proline een beetje zat en lees zulke goede verhalen over dynasty cakes ( battle, concerto rosso enzovoort ).
Nu kijk ik naar deze potjes die bij mijn dealer ook 19.50 euro per 3 zijn.

Kan ik deze potjes qua effecten vergelijken met de messiers? Natuurlijk het tempo is wat hoger zoals ik hier zie. Maar goed filmpjes zijn moeilijk in te schatten vaak.

De messiers haal je bij de buren voor 8 euro in Nederland voor 11 euro.

Of te wel kan ik net zo goed 1 keer een heavy 3 pakket halen of 3 keer een messier voor 33 euro

Jongens,

Ik heb vrij weinig ervaring met producten van dynasty, beter gezegd GEEN. Ik ben de standaard cakes van proline een beetje zat en lees zulke goede verhalen over dynasty cakes ( battle, concerto rosso enzovoort ).

Kan ik deze potjes qua effecten vergelijken met de messiers? Natuurlijk het tempo is wat hoger zoals ik hier zie. Maar goed filmpjes zijn moeilijk in te schatten vaak.

Of te wel kan ik net zo goed 1 keer een heavy 3 pakket halen of 3 keer een messier voor 33 euro

Zal niet heel veel verschil in zijn, behalve dan in de prijs.

Jongens,

Ik vind de heavy 3 zeker beter als de messier! Grotere boeketten een een lekker tempo. Gewoon voor de heavy 3 serie gaan :)

Dit jaar bij mijn dealer voor 15 euro per assortiment :) Ik haal hem 2x na een goede ervaring vorig jaar :)

Vind dit echt een top assortiment.
Goede knallen met mooie boeketten.
En alle drie een andere veriatie.
Heb deze gekocht en de heavy 4 en heavy 5 ook.

Ik zou voor de Heavy 3 gaan. Dan heb je drie erg goede cakes met mooie effecten. De effecten zijn ook groter en in ieder geval 'krachtiger' (hardere burst), dan de andere potjes die jij noemt.

Elements heb ik gehad, maar die effecten zijn zeer mager. Jet attack heb ik geen ervaring mee. Ik zou voor heavy 3 gaan.

ik heb deze 2X besteld aangezien er zoveel goede reacties over zijn en het voor 15euro bij mij in de buurt geen geld is heb ik er 2 van gekocht. eentje voor overdag om gewoon wat afwisseling aan te kunnen steken en eentje voor in de vooravond.:)

Heb hem er al 2 jaar bij zitten, en het is echt een topproduct!!.
Goede afwisseling in de cakes en lekker harde burstknallen.
TOPPERTJE!!

Back
Bovenaan