Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hier nog een filmpje van mij, van afgelopen jaar:
movie
gewoon 18% duurder dan vorig jaar...
Speciaal geupload voor jullie:
movie
movie
Jongens,
Ik heb vrij weinig ervaring met producten van dynasty, beter gezegd GEEN. Ik ben de standaard cakes van proline een beetje zat en lees zulke goede verhalen over dynasty cakes ( battle, concerto rosso enzovoort ).
Nu kijk ik naar deze potjes die bij mijn dealer ook 19.50 euro per 3 zijn.
Kan ik deze potjes qua effecten vergelijken met de messiers? Natuurlijk het tempo is wat hoger zoals ik hier zie. Maar goed filmpjes zijn moeilijk in te schatten vaak.
De messiers haal je bij de buren voor 8 euro in Nederland voor 11 euro.
Of te wel kan ik net zo goed 1 keer een heavy 3 pakket halen of 3 keer een messier voor 33 euro
Jongens,
Ik heb vrij weinig ervaring met producten van dynasty, beter gezegd GEEN. Ik ben de standaard cakes van proline een beetje zat en lees zulke goede verhalen over dynasty cakes ( battle, concerto rosso enzovoort ).
Nu kijk ik naar deze potjes die bij mijn dealer ook 19.50 euro per 3 zijn.
Kan ik deze potjes qua effecten vergelijken met de messiers? Natuurlijk het tempo is wat hoger zoals ik hier zie. Maar goed filmpjes zijn moeilijk in te schatten vaak.
De messiers haal je bij de buren voor 8 euro in Nederland voor 11 euro.
Of te wel kan ik net zo goed 1 keer een heavy 3 pakket halen of 3 keer een messier voor 33 euro